  • Data: 2004-03-03 17:08:14
    Temat: Re: problemy domownika a Ja...
    Od: s...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Mar 2004 14:18:41 +0100, "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote:

    >Czy zasada domniemanej niewinnosci nie obowiazuje komornika?

    Przecież to nie postępowanie karne.

    >Dlaczego ktos niewinny ma udowadniac komornikowi, ze
    >rzecz ktora komornik zajal nalezy do niewinnego czlowieka?

    Może nie powinien oddawać swoich rzeczy dłużnikowi?
    Ma przecież powództwo przeciwegzekucyjne...

    >To akurat nie lezy w interesie dluznika, lecz w interesie
    >osoby pokrzydzonej przez komronika, a przy tym
    >zupelnie niewinnej.

    Przecież napisał "w interesie właściciela", a więc nie dłużnika a
    osoby trzeciej.

    >No to trzeba chyba udowodnic, ze dluznik dysponuje dana
    >rzecza? Czy tez z gory zakladamy, ze wszystkie rzeczy
    >w promieniu 10 metrow naleza do dluznika?

    Jeśli komornik dokonuje zajęcia ruchomości to najczęściej właśnie tak
    bywa.

    >Bliskosc rzeczy oczywiscie nie jest dowodem wlasnosci.

    Można domniemywać, że jest.

    silvermane