  • 1. Data: 2004-02-04 14:25:51
    Temat: problemik
    Od: "m4ly" <p...@p...onet.pl>

    witam
    w roku 2003 wykonalem stronke internetowa, podpisalem umowe o dzielo
    i dzisiaj otrzymalem listem poleconym PIT-8B
    "Informacja o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy"

    i tera pytanie za 100 punktow :)
    co ja musze z tym papierkiem zrobic :D

    z gory dziekuje za odpowiedz ...

    pozdrawiam
    /przemek

  • 2. Data: 2004-02-04 14:50:27
    Temat: Re: problemik
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    m4ly wrote:

> [...]
    > i dzisiaj otrzymalem listem poleconym PIT-8B
    > "Informacja o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek

    Pewnie do 30 kwietnia złożyć PIT-37 (jeśli nie prowadzisz DG) i wpisać
    do niego kwoty z tego PIT-8B

  • 3. Data: 2004-02-04 14:51:59
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "m4ly" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i dzisiaj otrzymalem listem poleconym PIT-8B
    > "Informacja o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy"

    1. pisać na pl.soc.prawo.podatki a nie na pl.soc.prawo
    2. wejść na stronę www.pity.pl i ściągnąć sobie programik do wypełniania
    pitów.
    3. Wybrać pit-37
    4. wypełnić stronę 1 z danymi (NIP masz? raczej tak)
    4a wypełnić resztę:
    nabardziej będą cię interesowały pola 53 - 57, albo 58-62.
    Niestety nie napisałeś, czy umową była umową z prawami autorskimi, ale
    powinieneś się zorientować po bit-8b, bo tam też są podobne dwa wiersze.
    Zobacz, które masz wypełnione i przepisz odpowiednio.
    5. zapewne zainteresuje cię też pole 99 (ale tu możesz mieć zero)
    6. oraz 114. (szukaj ich odpowiedników na pit-8b)
    7. Reszta wyliczy się sama.
    8. Wydrukować (kopie zostaw sobie) PODPISAĆ i wysłać do odpowiedniego US do
    końca kwietnia
    9. Czekać na zwrot kasy zgodnie z polem 127 lud dopłacić zgodnie z 126.
    (jak na nip-3 nie podałeś nr rachunku bankowego, bo np. nie masz. kasa
    przyjdzie przekazem pocztowym pomniejszonym o koszty poczty polskiej)

    nie ma za co.

  • 4. Data: 2004-02-04 20:29:34
    Od: "m4ly" <p...@p...onet.pl>

    > nie ma za co.