    From: "Aneta" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z nieruchomościami
    Date: Tue, 31 Aug 2004 17:02:58 +0200

    Witam serdecznie!
    Mam ogromny problem z podziałem majątku, niestety rodzice zmarli , sąd już
    podzielił całość ziemi po równo na 3 osoby i teraz pozostaje tylko spisać
    się u notariusza co kto chce - jednak mój brat nie ma zamiaru sie spisywać
    ( sądzi,że zrobi mi na złość, ma dziwny charakter, nie rozumiem tego,
    natomiast siostra chce) i tu moje pytanie: czy jeśłi brat nie przyjdzie to
    będziemy mogły spisać się tylko z siostrą? Co wtedy będzie z częścią brata?
    Czy raczej pozostanie tak jak ustanowił sąd , ale przecież musimy sie spisać
    bo siostra np będzie mieszkać na mojej działce, liczę na to iż bez brata się
    obejdzie.
    dzięuję serdecznie za wszelkie sugestie
    Pozdrawiam
    AnTa