  • 1. Data: 2004-08-31 15:02:58
    Temat: problem z nieruchomościami
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam ogromny problem z podziałem majątku, niestety rodzice zmarli , sąd już
    podzielił całość ziemi po równo na 3 osoby i teraz pozostaje tylko spisać
    się u notariusza co kto chce - jednak mój brat nie ma zamiaru sie spisywać
    ( sądzi,że zrobi mi na złość, ma dziwny charakter, nie rozumiem tego,
    natomiast siostra chce) i tu moje pytanie: czy jeśłi brat nie przyjdzie to
    będziemy mogły spisać się tylko z siostrą? Co wtedy będzie z częścią brata?
    Czy raczej pozostanie tak jak ustanowił sąd , ale przecież musimy sie spisać
    bo siostra np będzie mieszkać na mojej działce, liczę na to iż bez brata się
    obejdzie.
    dzięuję serdecznie za wszelkie sugestie
    Pozdrawiam
    AnTa

  • 2. Data: 2004-08-31 18:37:00
    Temat: Re: problem z nieruchomościami
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Aneta wrote:
> [...]
    > będziemy mogły spisać się tylko z siostrą? Co wtedy będzie z częścią brata?
    > Czy raczej pozostanie tak jak ustanowił sąd ,

    Co postanowił sąd? To było postępowanie o dział spadku czy tylko jego
    nabycie?
    Jeśli tylko nabycie spadku (po 1/3), to jeśli brat nie chce dokonać
    działu notarialnie pozostaje kolejna sprawa w sądzie - o dział spadku.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-31 20:04:31
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    ojejku i jak długo to potrwa? czy sąd podzieli róno taże po 1/3?
    dziekuję