  • 1. Data: 2004-06-17 10:01:25
    Temat: problem z lokatorem
    Od: "Góratex" <g...@i...pl>

    Co zrobic z wspollokatorem,ktory odmawia placenia czynszu.Mieszkanie jest
    moje i wszelkie opoznienia ida na moj rachunek i ja place odsetki.

  • 2. Data: 2004-06-17 10:18:26
    Temat: Re: problem z lokatorem
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Góratex" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobic z wspollokatorem,ktory odmawia placenia czynszu.Mieszkanie jest
    > moje i wszelkie opoznienia ida na moj rachunek i ja place odsetki.

    eksmitowac
    pozdro:)

  • 3. Data: 2004-06-17 11:00:16
    Od: "Góratex" <g...@i...pl>

    Eksmisja nie wchodzi w rachube.Jaka jest inna droga ?
    PZDR

  • 4. Data: 2004-06-17 11:03:26
    Od: Jerzy Wolinski <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Góratex wrote:

    > Eksmisja nie wchodzi w rachube.Jaka jest inna droga ?

    To zależy od tego na jakiej podstawie ten współlokator jest
    współlokatorem

  • 5. Data: 2004-06-17 11:33:55
    Od: "Góratex" <g...@i...pl>

    Ja nie chce eksmitowac.Chce tylko wyegzekwowac placenie czynszu.Czy do tego
    jest potrzebna jest interpretacja podstawy na jakiej jest wspollokatorem ?
    Jaki sa podstawy wspollokatorstwa ?

    PZDR

    Użytkownik "Jerzy Wolinski" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w
    wiadomości news:cartpn$gh3$1@opal.futuro.pl...

  • 6. Data: 2004-06-17 13:29:00
    Od: "Góratex" <g...@i...pl>

  • 7. Data: 2004-06-18 06:55:24
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/17/2004 1:00 PM, Użytkownik Góratex napisał:

    > Eksmisja nie wchodzi w rachube.Jaka jest inna droga ?

    Może postrasz, że zgłosisz go do rejestru dłużników a wtedy niech
    zapomni o kredytach, zakupach na raty itepe.

    --
    /sl

  • 8. Data: 2004-06-18 07:19:01
    Od: "Jerzy Roman" <j...@g...pl>

    Góratex <g...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    jest potrzebna jest interpretacja podstawy na jakiej jest wspollokatorem ?

    Pytasz na grupie pl.soc.prawo, więc domyślam się , że chodzi ci o prawne
    możliwości wyegzekwowania czynszu.
    Jednocześnie odmawiasz podania podstawowych informacji na temat jaki tytuł
    prawny do lokalu posiada twój współlokator.
    Czy jest to umowa najmu?

    Skoro godzisz sie na dalsze przebywanie lokatora w swoim mieszkaniu, mimo, że
    nie płaci czynszu to nie miej pretensji do nikogo innego oprócz siebie.

    Skoro piszesz, że mieszkanie jest twoje to rozumiem, że jesteś prawnym
    właścicielem lokalu i masz prawo je wynajmować za odpowiedni czynsz.

    Sięgnij więc do szuflady i wyjmij umowę najmu, która jest podstawą i
    uzasadnieniem twoich roszczeń i skieruj sprawę do sądu w trybie uproszczonym
    o nakaz płatniczy.
    Rozprawa odbędzie się bez udziału stron po przedstawieniu oryginału
    dokumentów.

    Nakaz płatniczy wystarczy opatrzyć tytułem wykonawczym i juz mozna iść do
    komornika w celu egzekucji.

  • 9. Data: 2004-06-18 12:38:56
    Od: "Góratex" <g...@i...pl>

    Dziekuje za ostatnia odpowiedz.Nie mowie na forum szczegolow,bo sprawa jest
    krepujaca.Dlatego jezeli jest mozliwosc wystapienia do sadu w trybie
    uproszczonym to dziekuje.
    PZDR

    ----

    http://www.gazeta.pl/usenet/