  • 1. Data: 2004-06-17 08:57:01
    Temat: Dowód torzsamości
    Od: "Tofifik" <r...@p...pl>

    Witam chciałbym sie dowiedzieć co w naszym kochanym (ble :p) kraju można
    uważać, a raczej co jest dowodem torzsamości. Głównie mi chodzi o role prawo
    jazdy i granice z "trumną" europejską

  • 2. Data: 2004-06-17 09:38:05
    Temat: Re: Dowód torzsamości
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tofifik" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam chciałbym sie dowiedzieć co w naszym kochanym (ble :p) kraju można
    > uważać, a raczej co jest dowodem torzsamości. Głównie mi chodzi o role
    prawo
    > jazdy i granice z "trumną" europejską

    Proponuję nielegalnie przekroczyć granicę i przenieść się do Afryki. To
    pozwoli uniknąć kontaktów z ble i trumną

    Monika

  • 3. Data: 2004-06-17 12:01:11
    Od: "Tofifik" <r...@p...pl>

    > Proponuję nielegalnie przekroczyć granicę i przenieść się do Afryki. To
    > pozwoli uniknąć kontaktów z ble i trumną
    >

    > Monika

    myslalem o tym ale podobno bez odbycia słuzby wojskowej lub jakiejs
    zastepczej nie mozna opuszczac kraju na stale

  • 4. Data: 2004-06-17 12:15:15
    Od: 007 <a...@N...gazeta.pl>

    Agent(ka) Tofifik nadał(a) zaszyfrowaną depeszę:

    > myslalem o tym ale podobno bez odbycia słuzby wojskowej lub jakiejs
    > zastepczej nie mozna opuszczac kraju na stale

    no co Ty powiesz... cala rodzina sie przeprowadza/przesiedla (mama, tata,
    rodzenstwo), a Ty biedaku zostajesz... ale ta PL jest zla, no nie?

    --
    ___ ___ ___
    | | |_ |
    | 0 | 0 |/ /
    |___|___|_/

  • 5. Data: 2004-06-17 12:49:00
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    a ja nie wiem jak to jest z przesiedlaniem.
    temat dotyczy innego problemu.
    mianowicie co w polsce jest dowodem torzsamości?

  • 6. Data: 2004-06-17 12:51:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik 007 napisał:

    > Agent(ka) Tofifik nadał(a) zaszyfrowaną depeszę:

    > no co Ty powiesz... cala rodzina sie przeprowadza/przesiedla (mama, tata,
    > rodzenstwo), a Ty biedaku zostajesz... ale ta PL jest zla, no nie?

    Dobre!
    Staneły mi przed oczami te porzucone przez emigujące rodziny niemowlęta
    płci męskiej.

    Poszło na prhn ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-06-17 12:54:26
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    dobra przestanicie sie czepiac napislem ze tak slyszalem a nie ze tak jest
    :) zreszta niemowleta sie nie licza bo nei maja przydzielonej kategorii
    zdrowia :P

  • 8. Data: 2004-06-17 12:56:35
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    dowód to_ż_samości chyba...............

    pozdrawiam
    dominika

  • 9. Data: 2004-06-17 13:10:27
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > myslalem o tym ale podobno bez odbycia słuzby wojskowej lub jakiejs
    > zastepczej nie mozna opuszczac kraju na stale

    Nielegalnie nie można ?? ROTFL
    Cóż za zdyscyplinowany obywatel - pluje, złorzeczy, ale nie pójdzie przez
    zieloną granicę bez odbycia ZSW

    Monika

  • 10. Data: 2004-06-17 15:22:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl> napisał w wiadomości

    > mianowicie co w polsce jest dowodem torzsamości?

    Dowodem tożsamosci jest dowód osobisty, prawo jazdy, paszport. Co jest
    "dowodem torzsamości"? Zapewne slownik ortograficzny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt