  • 1. Data: 2004-06-17 09:08:45
    Temat: niezapłacona faktura
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą na zasadach ogólnych.
    Mój kontrahent nie zapłacił mi za majową fakturę VAT, termin już minął.
    Czy istnieje jakiś sposób żeby nie zapłacić podatków? Przerzucić VAT na
    kontrahenta, albo załatwić jakoś w US żeby tych podatków nie płacić aż do
    czasu zapłacenia faktury.
    Tak się składa że mój rodzaj działalności generuje niewielkie koszty i
    praktycznie nie mam odliczeń .

  • 2. Data: 2004-06-17 09:15:30
    Temat: Re: niezapłacona faktura
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    niestety musisz zapłacic ten VAT i jak najszybciej ściągnąć nalezność od
    dłużnika.
    pozdrawiam
    b.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-06-17 09:19:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@W...gazeta.pl> napisal(a):
> [...]
    > czasu zapłacenia faktury.
    > Tak się składa że mój rodzaj działalności generuje niewielkie koszty i

    Na razie nie ma. Dopiero kiedy wierzytelnośc okaże się nieściągalna (to
    długi temat), to masz pewne możliwości.
    --
    Samotnik