  • 1. Data: 2004-06-17 09:13:13
    Temat: Decyzja dot. zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości
    Od: "Hawranek" <l...@W...pl>

    Witam,

    Mam problem związany z wydaniem przez Delegaturę Biura Gospodarki
    Nieruchomosciami Geodezji i Katastru w dziel. Wilanów decyzji dotyczącej
    zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości rolnej. Chodzi o wydzielnie z
    powierzchni ok. 3ha działki ok. 0,27 ha. Powierzchnia tej wydzielanej
    działki spełnia warunki planu zagospodarowania dot. minimlanej pow. działek
    w tym rejonie min. 0,15 ha.

    Obecnie status jest taki, że tydzień temu otrzymałem pisemną odpowiedź z
    Gminy (dzielnica Wilanów), że w związku z duża iloscia rozpoczętych spraw
    wniosek zostanie rozpatrzony w terminie do dn. 30.09.2004, a w przypadku
    pojawienia sie możliwosci skrócenia tego terminu zostanę poinformowany
    osobnym pismem.

    W związku z tym mam kilka pytań związanych z powyzszym opisem:
    - czy takie postępownie urzedników jest zgodne z prawem? Powołuja się w
    pismie na art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego oraz na art. 36
    par. 1 kpa.
    - czy jest określony prawnie maksymalny termin na wydanie takiej decyzji?
    - czy argumantacja, że jest duzo wnisoków jest słuszna do wydłużenia tego
    terminu?

    Pozdrawiam
    MarcinL