  • 31. Data: 2006-09-15 10:01:39
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 15 Sep 2006 10:55:56 +0200,
    Sebcio <s...@w...com> screamed:

    > Hmm, chyba od 30% roku szkolnego w górę. Bo początek ma gratis ;)

    Spokojnie, niech 11% nie zda do następnej klasy, to się uchwali
    amnestię...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 12:00:33 user up 11100 days, 23:55, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    The butler is innocent.

  • 32. Data: 2006-09-16 14:03:00
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kira napisał:
    > Re to: Przemysław Płaskowicki [Thu, 14 Sep 2006 15:38:26 +0200]:

    > Pardon - znaczy gołe fotki, które sobie porobiłam (a nawet,
    > o zgrozo, część robili mi moi rodzeni rodzice - te jak miałam
    > circa 3 latka) - są nielegalne...? :P I jak je teraz wrzucę
    > na stronkę to co, zamkną mnie? :)
    >
    > Paranoja w podskokach...
    >

    > Kira

    dzizas, wlasnie sobie przypomnialem ze ja tez mam takie zdjecia!! i moj
    brat i moja zona... wszyscy pojdziemy siedziec!

  • 33. Data: 2006-09-16 14:44:38
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    o`rety wrote:

    > dzizas, wlasnie sobie przypomnialem ze ja tez mam takie zdjecia!! i moj
    > brat i moja zona... wszyscy pojdziemy siedziec!

    Nie.
    Przedawniło się.

  • 34. Data: 2006-09-16 19:14:04
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Nie.
    > Przedawniło się.

    uffff! dzieki za dobra wiadomosc! :)

  • 35. Data: 2006-09-16 21:01:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Nie.
    > Przedawniło się.

    Ale teraz karane jest też posiadanie, a nie tylko robienie ;->

  • 36. Data: 2006-09-16 21:06:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Uważasz, że 15 latka nie jest dzieckiem?

    Tylko w znaczeniu "potomek" tego słowa.

    [ciach]

    > No to, że rodzice nie sprawują opieki prawidłowo.

    Dlaczego tak twierdzisz?

    > Nie robię paniki z powodu aktów. Wyrażam zainteresowanie z powodu aktów
    > osoby w wieku 15 lat. Jest różnica?

    Taka sama, jak między genocydem, a ostatecznym rozwiązaniem kwestii -
    stricte nomenklaturowa.

    [ciach]

    > OK. Niech będzie, że jestem naiwny.

    Powiedziałbym bym raczej: zdewociały.

  • 37. Data: 2006-09-16 23:34:59
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Sat, 16 Sep 2006 23:01:47 +0200]:

    > Ale teraz karane jest też posiadanie, a nie tylko robienie ;->

    Kuźwa. Niewątpliwie posiadam. W ilości gdzieś chyba ze dwóch
    klaserów jak nie lepiej... I jest tam też mój brat, chyba kilka
    różnych kuzynek, a obawiam się, że trafiają się też zupełnie
    obce dzieciaki... Niektóre w dość wyzywających pozach :>

    A, mam zdjęcie kumpla, jak w wieku lat bodaj 4, próbuje siłą
    dociągnąć swojego fiutka do muszli klozetowej (bo za mały był)
    - to już pewnie pod ostre porno podejdzie, nie...?

    Kira (i tak powoli dojdziemy do amerykańskiej paranoi, w której
    zamyka się babcię bo kąpała nagiego wnuka... dalej nie wiem
    czy powinna go szorować przez majtki, czy jak...)

  • 38. Data: 2006-09-17 12:25:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Kira (i tak powoli dojdziemy do amerykańskiej paranoi, w której
    > zamyka się babcię bo kąpała nagiego wnuka... dalej nie wiem
    > czy powinna go szorować przez majtki, czy jak...)

    Już dochodzimy - w przedszkolach pracownicy mają nieformalny zakaz
    pomagania dzieciom w toalecie, przytulanie płaczącego dziecka też jest
    ryzykowne...

  • 39. Data: 2006-09-17 16:53:01
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Już dochodzimy - w przedszkolach pracownicy mają nieformalny zakaz
    > pomagania dzieciom w toalecie, przytulanie płaczącego dziecka też jest
    > ryzykowne...
    rozmowa z dzieckiem tez moze w konsekwencji prowadzic do lozka...
    przygladanie sie dziecku takze...

    pozdr

  • 40. Data: 2006-09-17 21:07:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    o`rety wrote:

    > rozmowa z dzieckiem tez moze w konsekwencji prowadzic do lozka...
    > przygladanie sie dziecku takze...

    Przebywanie na tej samej planecie też ;->

    Co gorsza wiadomo, że każdy mężczyzna ma zawsze przy sobie narzędzie
    gwałtu ;-P