  • 1. Data: 2007-01-17 16:03:36
    Temat: problem z TU/warsztatem
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    Witam grupowiczów,
    Zwracam się do Was z prośbą o poradę,
    byłem uczestnikiem kolizji drogowej, w której byłem poszkodowanym.
    Samochód po kolizji został odholowany do warsztatu, gdzie stał
    około miesiąca (sic!)
    czekając na oględziny, a potem na dodatkowe oględziny.
    Oczywiście warsztat został upoważniony do rozliczanie się z
    towarzystwem
    ubezieczeniowym sprawcy, gdyż szkodę naprawiałem z jego OC.
    Warsztat został upoważniony również do tego, aby rozliczyć się
    bezpośrednio z TU
    za parkowanie i za holowanie mojego samochodu.
    Warsztat wystawił FV za parking i holowanie na kwotę 900 zł,
    natomiast TU zwróciło
    warsztatowi kwotę 400 zł.
    Teraz warsztat zwraca się do mnie o zwrot różnicy, czyli 500 zł.

    pytanie: czy warsztat może się do mnie zwrócić o zwrot tej
    różnicy, czy
    jeżeli upoważniłem warsztat do załatwienia tej sprawy,
    to on sam powinien złożyć ewentualne odwołanie do TU?
    do tej pory upoważnienie dla warsztatu nie zostało przeze mnie
    cofnięte.
    NIe wiem co mam robić, czy zapłacić 500 zł warsztatowi i zwrócić
    się o zwrot tej kwoty
    do TU, (czy TU mi ją zwróci?) czy to warsztat powienien sam złożyć
    ewentualne odwołanie?

    pozdrawiam