  • 1. Data: 2007-01-17 15:16:39
    Temat: rewizja celna
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl>

    WItam po raz pierwszy na tej grupie,
    mam pytanie :-) Co moze a czego nie moze "rewizja celna"? Chodzi o
    przesylke listowa z zagranicy, ktora zostala dostarczona w stanie oplakanym
    (rozerwana koperta ze stempelkiem rewizja celna) i naruszono jej zawartosc
    - zniszczenie niezaklejonej, zaadresowanej koperty zwrotnej, byc moze
    kradziez czesci dokumentow (w tej chwili tego nie wiem). Jak sprawdzic kto
    dokladniej jest za to odpowiedzialny i wyciagnac konsekwencje o ile
    oczywiscie sie da?
    Dziekuje za odpowiedzi.

    --
    Marcin Balcerzak