  • 1. Data: 2007-01-17 15:49:11
    Temat: Pytanko o wynajem.
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Witam.

    Mam takie pytanko dotyczące wynajmu.
    Jest sobie nieruchomość, na tej nieruchomości znajduje się lokal (
    warsztat ) który jest wynajmowany.
    Nieruchomość jest własnością 4 osób ( matka - 5/8 , siostra - 1/8, ja -
    1/8 i brat - 1/8 ).
    Warsztat jest wynajmowany, ale matka spisała sobie umowę tylko na siebie
    i na brata.
    Nieruchomość nie ma przeprowadzonego fizycznego podziału.
    Czy w zgodzie z prawem jest spisywanie umowy najmu przez tylko 2
    współwłaścicieli ?? nie powinno być tak że umowa jest spisywana przez
    wszystkich współwłaścicieli ?? Jaką podstawą prawną się podeprzeć
    żądając spisania umowy ze wszystkimi współwłaścicielami ?? Oczywiście
    przy takim spisaniu umowy jestem pominięty jako osoba której też się
    należą pieniądze za wynajem ;) Jak dochodzić swoich praw ?? swoich
    pieniędzy co miesiąc ??

    Pozdrawiam Czarek Daniluk !!