    From: "Alekk" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem troche dziwny
    Date: Fri, 11 Jan 2002 09:51:28 +0100

    Rodzice mieszkaja na wsi i przyblakala sie krowa. Wiadomo: kazda krowa ma
    swojego wlasciciela, jednak po te nikt sie nie zglaszal. Policja byla
    zawiadomiona, ale z braku przechowalni na krowy, zwierze bylo u rodzicow, i
    troche sie juz zadomowilo. No i po miesiacu zglosil sie 'niby wlasciciel'.
    Pytanie co teraz: krowa byla, jadla, doic ja trzeba bylo, itd.
    Moze jakies sugestie, bo kolo straszy sadem itd.
    Chyba trzeba bedzie ja oddac, tylko czy tak kompletnie za darmo?

    pozdr.
    A.