  • 1. Data: 2004-01-25 20:28:39
    Temat: problem...
    Od: "Wild_rose" <s...@t...pl>

    Witam Wszystkich,

    Zwracam się z prośbą do grupowiczów, a w szczególności do doradców prawnych.
    Mam 17 lat, mimo młodego wieku udało mi się nawiązać kontakt z redaktorem
    naczelnym nowego portalu internetowego, przekonałam go, że jestem
    odpowiednią osobą do współpracy ( chodzi o pisanie felietonów itp.
    sprawy ), zaproponował mi współpracę. Wiadomym dla każdego jest fakt, że
    teraz coraz więcej jest oszustów, nie chciałabym żeby zawiązał mi pętlę na
    szyi... liczę, że podpiszemy np. umowę... no.. nie wiem, czy umowę, ale
    chciałabym (nie łamiąc prawa) zarobić parę grosza np. na wakacje. Chciałabym
    mieć pewność, że dostanę pieniądze... nie wiem czy mam podawać mu swój
    adres, czy numer kont np. ojca. Co można zrobić w takiej sytuacji, żeby było
    jak najlepiej dla mnie. Czy musze podawać swoje dokładne dane osobowe, czy
    mogę być anonimowa? Jeżeli ktoś mi może podpowiedzieć proszę o kontakt na
    priva.

    pozdrawiam
    Wild_rose

  • 2. Data: 2004-02-02 22:26:52
    Temat: Re: problem...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wild_rose" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Pisanie felietonów, to po prostu dzieło, do którego masz prawa autorskie.
    Nie wiem co mógłby gość zrobić z Twoimi danymi osobowymi i numerem Twojego
    konta. Co do zasady musisz mu te dane podać, bo przecież Twoje honorarium
    będzie dla niego kosztem i nie może on w koszty wprowadzić wynagrodzenia
    dla anonimowej osoby. Ty musisz z tego płacić podatek. nie pamiętam, kto
    płaci zaliczkę na podatek, ale nie wiem czy czasem nie zleceniodawca, więc
    musisz mu podać dane jak do zatrudnienia.

  • 3. Data: 2004-03-02 12:03:42
    Od: "looc" <l...@o...pl>

    test