  • 1. Data: 2004-01-25 19:47:51
    Temat: Zatrzymanie i rzecznik prasowy policji .
    Od: "watcher17" <w...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow.Mam pewne pytania do znawcow tematu a mianowicie : zostalem
    zatrzymany przez policje i osadzony na 24 godziny i w tym czasie skladalem
    zeznania ktore to pomogloby policji i wymiarowi sprawiedliwosci dotrzec do
    pewnych osob ktore mowiac ogulnie przeskrobali cos z czym bylem powiazany
    posrednio.A wiec sledctwo bylo rozwojowe.Policja w czasie jak mialem te 24 i
    postawione konkretne zazuty przez prokurature (akt oskarzenia) to w tedy
    policja (rzecznik) dumnie oglosil o moim zatrzymaniu i ujawnij za co i o co
    jestem oskarzony a takze ujawnij wyniki rewizji w moim mieszkaniu . Tu mam
    takie pytanie : Czy tu nie bylo zlamania prawa pod postacia
    - ujawnienia tajemnicy sledctwa
    - kreowania osobowosci w mediach (zazuty tyczyly sie czego innego niz to o
    czym mowil rzecznik )
    - po pewnym czasie zmieniono mi zarzuty ktore i tak nie tyczyly sie tego co
    mowil rzecznik prasowy .
    Prokurator nie byl w stanie mi na te pytania odpowiedziec kwitujac
    powiedzial : "iz gdyby nie media sprawa wyglondala by inaczej" tak wiec pytam
    sie przy okazji kto o tym orzeka co moze mowic rzecznik prasowy?
    Obecnie wydano na mnie wyrok w zawieszeniu i dozur kuratora i tu kolejna
    sprawa : Jakei ma uprawnienia kurator co mu wolno czego nie ?
    Interesuje mnei tez sprawa jaki termin ma policja na zwrot zatrzymanych rzeczy
    ktore nie ulegly przepadkowi i ktore decyzja sadu maja mi byc zwrucone ?
    Dziekuje za wszelkei informacje .

  • 2. Data: 2004-01-26 18:47:17
    Temat: Re: Zatrzymanie i rzecznik prasowy policji .
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "watcher17" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Pytanie, czy podano Twoje nazwisko. Może w tym samym czasie zatrzymano
    kogoś innego.

  • 3. Data: 2004-01-28 11:02:06
    Od: "Watcher17" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "watcher17" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytanie, czy podano Twoje nazwisko. Może w tym samym czasie zatrzymano
    > kogoś innego.

    Podano moj wiek oraz pierwsza litere nazwiska oraz pelne imie i to iz jetem
    mieszkancem danej miejscowosci pozatym pozamna w tym czasie nei bylo nikogo w
    celi zatrzyman.

  • 4. Data: 2004-01-28 11:44:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    jetem
    > mieszkancem danej miejscowosci pozatym pozamna w tym czasie nei bylo

    Ale imię, pierwsza litera nazwiska i Twój wiek, to nie są wystarczające
    informacje do identyfikacji Twojej osoby. po za tym nie zawsze zatrzymanej
    jest tożsame z osadzeniem w celi.

  • 5. Data: 2004-02-01 14:42:18
    Od: w...@p...onet.pl

    No niby nie do czasu puki nie mowi sie za co jest zatrzymanym sie w mediach bez
    jakichkolwiek podstaw . Powiem wprost to o co bylem podejrzewanym w swietle
    prawa powinna byc wpierw rozmowa z psychologiemi seksuologiem . A tego nie bylo
    a pozatym jakim prawem policjant rzecznik prasowy gada cos co potem komenda
    wojewodzka dowiaduje sie przypadkiem z prasy a nie z raportow ?