  • 1. Data: 2004-08-19 11:10:38
    Temat: premia gwarancyjna (ksiazeczki mieszkaniowe)
    Od: "Jacek" <jacek(NOSPAM)@net.w.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc w następującej sprawie:
    posiadam premię gwarancyjną na Książeczce Mieszkaniowej po mojej matce
    (cesja).
    Nie mam rodzeństwa ani (obecnie) rodziców.
    Siostra mojej matki kupuje mieszkanie i chciałem przy tej okazji dokonać
    cesji na nią, by odzyskać premie.
    Niestety powiedziano mi w PKO BP, że jest to niemożliwe w tej linii
    pokrewieństwa - czy to prawda?
    Proszę o jakieś wskazówki, może jest jakaś droga okrężna, by przy tej okazji
    lub w inny sposób wyciągnąć pieniądze?
    Może zakup w formie współwłasności? Ciotka również będzie przy tej operacji
    realizować własną książeczkę.
    Czytałem posta, w którym autor napisał, że nie można w formie
    współwłasności...
    Ludzie co robić???

    --
    \\ " " //