  • 1. Data: 2004-08-19 10:15:51
    Temat: papierosy i alkohol
    Od: "grzegorz" <c...@a...pl>

    Sprzedam LM-y oryginalne producent Szwajcaria 5zl /to nie zaden szajs ruski czy
    nawet polski z kiosku tylko markowe papierosy/
    sprzedam tez spirytus w litrowych butelkach /krakus, polmos wroclaw/ - cena
    45/l to rozniez oryginalny spirytus a nie ruskie pomyje.
    Wiem ze mozna kupic taniej od ruskich ale jak ktos chce zapalic prawdziwego
    papierosa i wypic prawdziwy spirytus to polecam!
    Info na mejla : c...@a...pl lub telefon 509389515

  • 2. Data: 2004-08-19 10:30:54
    Temat: Re: papierosy i alkohol
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...wywalnawias.onet.pl>

> [...]
    > prawdziwego
    > papierosa i wypic prawdziwy spirytus to polecam!

    NTG... A poza tym wypierdzielaj...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-08-19 11:45:43
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    ..::SebOLO::.. napisał(a):

    > NTG... A poza tym wypierdzielaj...

    :) pewnie ze NTG chyba ze chcial zlozyc na siebie doniesienie:

    looking up 83.25.242.22
    Official name: aji22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    <ROTFL>

    pewnie kilku policjantow czyta ta grupe ... heh ludzka niefrasobliwosc

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 4. Data: 2004-08-19 13:35:59
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    19 Aug 2004 12:15:51 +0200, na pl.soc.prawo, grzegorz napisał(a):

    > Info na mejla : c...@a...pl lub telefon 509389515

    No to teraz się zacznie :)

    BTW: co za odwaga ... ROTFL ;)

    Pozdrawiam