  • 1. Data: 2002-01-11 08:05:05
    Temat: prawo spadkowe
    Od: "Marek" <m...@b...gnet.pl>

    Sznowni grupowicze proszę o pomoc.
    Moja ciotka ujęła mnie w testamencie i zostawiła mi 3% wartości od
    nieodzyskanej kamienicy. Zostawiła również mieszkanie które zaspiała w
    testamencie mojej kuzynce i to ona występuje do sądu ze sprawą spadkową.
    Chciałbym się dowiedzieć - ponieważ jestem "zielony" w tych sprawach jak
    będzie wyglądała sprawa podatku od tego spadku ? Jestem to dla mnie bardzo
    ważne ponieważ nie jestem osobą zamożną.
    Chciałbym zaznaczyć, że rodzina od około 7 lat stara się o odzyskanie tej
    kamienicy która została wywłaszczona przez Skarb Panstwa w latach 70 tych.
    Także nie wiadomo czy wogóle się da ją odzyskać a pewnie jakiś podatek
    trzeba będzie zapłacić - pomóżcie co z tym fantem zrobic.
    Z góry dziekuję.
    Marek