  • 1. Data: 2002-01-11 01:29:22
    Temat: praca magisterska-spolka cicha
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Pisze prace magisterska na temat aspektów podatkowych w spolce cichej i obecnie
    jestem na etapie roztrzasania problemu oplaty skarbowej i podatku od czynnosci
    cywilnoprawnych w przypadku tej spolki.W szczegolnosci poszukuje orzeczen
    dotyczacych tego problemu a dokladnie na jakich podstawach sady odroznialy
    umowe spolki cichej od umowy pozyczki....wiem ze ten problem byl poruszany
    przez NSA na gruncie ustawy o oplacie skarbowej lecz nigdzie nie moge trafic na
    te orzeczenia.
    Jesli ktos cos wie blizej na ten temat to prosze o pomoc