  • 1. Data: 2002-01-10 22:58:01
    Temat: grozenie - ile grozi za
    Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie>

    jaka minimalna/maksymalna kare moze wyznaczyc sedzia za znecanie sie nad
    czlonkiem rodziny?
    ojciec wielokrotnie grozil mi smiercia w nocy, poprzedzana polamaniem kosci.
    mam blizne na nadgarstku, wprawdzie niewielka (3cm) ale na stale. za to tez
    cos jest? wielokrotnie bylem przez niego atakowany, dostalem drzwiami
    wejsciowymi. lokciem po glowie.
    czy w swietle wspanialego prawa nic nie grozi temu skurwielowi, oprocz
    ewentualnego upomnienia?

  • 2. Data: 2002-01-10 23:05:35
    Temat: Re: grozenie - ile grozi za
    Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie>

> [...]
    > wejsciowymi. lokciem po glowie.
    > czy w swietle wspanialego prawa nic nie grozi temu skurwielowi, oprocz

    dodam jeszcze ze blizna powstala na skutek zranienia kluczem od garazu.
    grozby nie tylko sa slowne. niejeden raz juz widzialem w jego rekach noz
    sprezynowy. czasem kuchenny. a spojrzenie tego skurwysyna jakby mu sprawialo
    to przyjemnosc... patrzyc sie w twoje oczy i ci sie odgrazac... zataczac
    powolne ruchy rekami wokol mojej szyi. nic nie wyolbrzymiam.
    ile mu za to grozi?
    i czy powinienem porozmawiac o tym z policja? straza miejscka?
    czy tylko pogorsze sytuacje. nie mam ochoty na takie zycie. wcale sobie nie
    zamawialem sobie takich warunkow. a i zycie tez mi mile.
    moj ojciec zabil juz czlowieka. byl to rowerzysta. potracil go samochodem,
    jadac ze swoja pierwsza zona. moja mama jest jego druga. ojciec wielokrotnie
    byl pozywany do sadu za nieplacenie alimentow mojej siostrze.
    czy taki ktos? obrzucal mnie gorszymi obelgami niz ja tutaj o nim pisze.
    podburza mojego mlodszego brata przeciwko mnie i matce - musialem spac u
    cioci 2 tygodnie przed sesja egzaminacyjna na studiach.
    czy taki ktos jest wobec prawa wogole bezkarny??? co mam zrobic.. nie chce
    kiedys przypadkiem dostac tym nozem w feralne miejsce.

  • 3. Data: 2002-01-11 08:32:37
    Temat: Odp: grozenie - ile grozi za
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    obdukcja lekarska i na policje.
    co do skutkow: poczytaj KK (www.kodeks.wirt.pl)
    --
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***

  • 4. Data: 2002-01-11 13:46:09
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Za grożenie obcięcia jęzora teściowej to kilka lat, był taki casus, przeszedł
    wszystkie instancje i uprawomocnił się 9w końcu prezydent ułaskawił a jęzorowi
    oczywiście nic się nie stało ;-))
    Dżek