  • 1. Data: 2005-04-28 10:43:51
    Temat: prawo pracy - umowa o zakazie konkurencji
    Od: "<M>" <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    Bardzo prosze o opinie na temat umowy o zakazie konkurencji i prawa do
    odszkodowania z tego tytulu.
    Podpisalam kilka lat temu umowę z moim pracodawcą o zakazie konkurencji, w
    której zobowiazalam sie do niepodejmowania pracy u konkurencji jeszcze przez
    rok po ustaniu zatrudnienia. Pracodawca liczac na moja niewiedze nie wpisal
    tam slowa o odszkodowaniu, ale wiem z Kodeksu Pracy ze nalezy sie ono w
    wysokosci 25% ostaniego wynagrodzenia.
    Moje pytanie: czy nalezy mie sie to odszkodowanie jesli to ja rozwiazalam
    umowe o prace za wypowiedzeniem. Nadmieniam ze w ostatnim dniu mojego
    zatrudnienia moj pracodawca poprosil mnie o podpisanie oswiadczenia ze
    zgodnie z warunkami umowy o zakazie konkurencji podtrzymuje ze nie podejme
    pracy u konkurencji jeszcze przez rok.
    Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc
    <M>

  • 2. Data: 2005-04-28 17:06:58
    Temat: Re: prawo pracy - umowa o zakazie konkurencji
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    <M> napisał(a):
    > Witam grupowiczów
    > Bardzo prosze o opinie na temat umowy o zakazie konkurencji i prawa do
    > odszkodowania z tego tytulu.

    w archiwum jest tyle opinii, że możnaby niezła pracę mgr z teog napisać.

    polecam lekturę

    pozdr.

    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911