  • 1. Data: 2005-04-28 08:56:16
    Temat: Kupno domu - przepisy budowlane.
    Od: "Artur" <a...@l...com.pl>

    Witam,

    Mam gorącą prośbę - jeśli ktoś się orientuje proszę o poradę.
    Sprawa wygląda tak:
    Ja jestem "zielony" jeśli chodzi o przepisy budowlane a chcę kupić używany
    dom (cena dośc atrakcyjna, chętnych wielu, potrzebna szybka decyzja)
    Dom budowany w początkach lat 70-tych na wsi na działce na której wcześniej
    stał (i do dziś stoi) stary mały dom.

    Pytanie pierwsze co mam sprawdzić przed kupnem?
    Księga wieczysta czysta, zadłużeń nie ma.

    Problem pierwszy
    W papierach pokazywanych przez właściciela domu nie ma żadnego odbioru
    technicznego
    gdzie to sprawdzić, co jeśli nigdy nie był odebrany (minęło już tyle lat).
    Czy da się to w takim wypadku rozwiązać? Nie wiem jakie wdedy były
    przepisy...

    Problem drugi - poważniejszy???
    Na szkicu na pozwoleniu na budowę budynek stoi gdzieś 2 metry bliżej środka
    działki niż jest wybudowany.
    Co z tym fantem zrobić? Gdzie - jak sprawdzić - nic nie wiem...

    Pomóżcie - proszę
    Pozdrawiam
    Artur