  • 1. Data: 2005-04-28 08:20:09
    Temat: Problem z sąsiadem
    Od: "gienio" <e...@b...pl>

    witam :-)
    Mam pytanie, nowy sąsiad, który kupił działkę obok mojej chce przesunąć
    ogrodzenie w głąb mojej o jakieś 40 cm. Takie punkty wytyczyli mu wynajęci
    przez niego geodeci, mnie przy tym tyczeniu nie było. Poprzedni właściciel
    działki wyszedł ze współwłasności poprzez zasiedzenie. Zasiedział w
    granicach istniejących ( chyba bo postanowienia sądu nie mam ), jak mam
    postąpić by w miarę łagodnie wybrnąć z sytuacji, ewentualnie mniej łagodnie
    też. Najgorsze jest to, że musiałbym przesuwać swoją bramę i furtkę.

    --
    Gienio
    GG 1869519