  • 1. Data: 2005-04-28 09:34:32
    Temat: W jakim kraju my żyjemy???
    Od: "maxio" <d...@i...pl>

    Zostałem ukarany grzywną za nie zapłacony podatek VAT .Przychodziły do mnie
    tylko powiadomienia ,że za dany miesiąc naliczyli mi 100 zł, za następny 150
    zł. itd Dziś przyszedł do mnie komornik z nakazem wyegzekwowania kwotyJak to
    jest? Nie dostałem ,żadnego pisma urzędowego kiedy mam zapłacić i ile !!!
    Jakim prawem mam opłacać jeszcze komornika .Ludzie!!!
    Gdzie my żyjemy.Napiszcie o co chodzi?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-28 09:40:21
    Temat: Re: W jakim kraju my żyjemy???
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-04-28 11:34, maxio rzecze:

> [...]
    > jest? Nie dostałem ,żadnego pisma urzędowego kiedy mam zapłacić i ile !!!
    > Jakim prawem mam opłacać jeszcze komornika .Ludzie!!!

    Jaką grzywną i co Ci naliczyli!?

    I przyszedł do Ciebie komornik czy poborca podatkowy?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 3. Data: 2005-04-28 09:48:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    > jest? Nie dostałem ,żadnego pisma urzędowego kiedy mam zapłacić i ile !!!
    > Jakim prawem mam opłacać jeszcze komornika .Ludzie!!!

    O to, że przecież wiesz, ile miałeś zapłacić, prawda? Wystarczy zerknąć
    do deklaracji. Jeśli zgubiłeś, to za parę złotych w znaczkach skarbowych
    dostaniesz w US kopię.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-04-28 09:48:38
    Od: "maxio" <d...@i...pl>

    ?

    > O to, że przecież wiesz, ile miałeś zapłacić, prawda? Wystarczy zerknąć
    > do deklaracji. Jeśli zgubiłeś, to za parę złotych w znaczkach skarbowych
> [...]

    Powtarzam jeszcze raz. Były to zaległości (jakoby) naliczane przez US.
    Dostawałem tylko info ile za każdy miesiąc naliczyli nie dopłaty.Nie
    dostałem
    info ,że zostało zakończone postępowanie skarbowe i jaką kwote mam
    zapłacić.I nagle ni z gruchy ni z pietruchy mam bulić .Ja wiem ,że muszę
    zapłacić kare ,ale może na jakiś normalnych zasadach.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-04-28 09:49:18
    Od: "maxio" <d...@i...pl>

  • 6. Data: 2005-04-28 10:18:30
    Od: "maxio" <d...@i...pl>

    > a dlaczego te zasady nie są normalne?
    > właśnie to jest normalność - nie płacisz - przychodzi komornik
    > i to się powinno stać normą, to może wtedy trochę kraj znormalnieje
    >
    > obecnie każdy liczy na to, że wierzyciel będzie kilkanaście razy
    przypominał
    > na swój koszt, a później po kilku latach otrzymają pismo z wyrokiem
    zapłaty
    > zaległości i koszty 5 zł ....
    > właśnie chodzi o to, aby nie zapominać o swoich długach
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz ( http://www.plusz.pl )
    No i właśnie przez takich jak Ty jest tak jak jest.!!!TŁUMACZE JESZCZE
    RAZ.Nie dostałem nic ,żadnej info o zakończeniu całego postępowania i kiedy
    i ile mam zapłacić!!!!!!!JEŻELI NIE WIESZ ILE I KIEDY I GDZIE TO ZAPEWNE TY
    PĘDZISZ GDZIEKOLWIEK I ROZDAJESZ WSZYSTKO CO MASZ?

  • 7. Data: 2005-04-28 10:36:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@i...pl> napisal(a):

> [...]
    > zapłacić.I nagle ni z gruchy ni z pietruchy mam bulić .Ja wiem ,że muszę
    > zapłacić kare ,ale może na jakiś normalnych zasadach.

    No, jest to w takim razie ewidentny błąd proceduralny. Trzeba napisać do
    naczelnika US pismo, że nie została Ci doręczona decyzja po
    postępowaniu, zażądać okazania dokumentacji doręczenia. Jeśli nie
    została Ci skutecznie doręczona, to moim zdaniem nie mają prawa naliczać
    czego poza należnością wyliczoną po kontroli, w szczególności odsetek i
    kosztów egzekucji.

    Może być tak (i stawiam na to), że pismo zostało skutecznie doręczone.
    Nie przychodziły jakieś awiza na polecone, których profilaktycznie nie
    odbierałeś? :)
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2005-04-28 11:11:19