  • 11. Data: 2010-05-06 18:42:23
    Temat: Re: prawo konkubiny do lokalu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Janina Kolina wrote:

    > zmień zamki

    glupi pomysl tak jak i caly ty.

  • 12. Data: 2010-05-06 18:48:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.05.2010 20:41), witek wrote:
    [...]>
    > pozew do sądy o eksmisje ze wskazaniem jej mieszkania po babci jako
    > miejsca do eksmisji. Przy takim obrocie sprawy uwiniesz sie w kilka
    > miesiecy za jednym posiedzeniem.

    Ciekaw jestem, czy gdyby w przypływie złośliwości sprzedała lub choćby
    wynajęła to mieszkanie po babci *po* złożeniu pozwu , to zmienia coś
    sytuację?

    p. m.

  • 13. Data: 2010-05-06 18:52:04
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > Nie chce zadnych problemow prawnych ze swojej strony, a zmienianie zamkow
    > chyba podpadalo by pod utrudnianie wspolzycia czy cos takiego?

    utrudnianiue? osoba niezameldowana z lokalem włąsnym, po prostu zostajesz we
    własnym domu. Jeśli eksmisja to znaczy że potwierdzasz jej prawo do lokalu i
    masz ewentualny problem z odszkodoaniem

    jk

  • 14. Data: 2010-05-06 18:54:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Janina Kolina wrote:

    > utrudnianiue? osoba niezameldowana z lokalem włąsnym, po prostu
    > zostajesz we własnym domu. Jeśli eksmisja to znaczy że potwierdzasz jej
    > prawo do lokalu i masz ewentualny problem z odszkodoaniem

    p...sz.

  • 15. Data: 2010-05-06 19:01:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    mvoicem napisal:
    > Ciekaw jestem, czy gdyby w przypływie złośliwości sprzedała lub choćby
    > wynajęła to mieszkanie po babci *po* złożeniu pozwu , to zmienia coś
    > sytuację?

    Skarga pauliańska.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-05-06 19:03:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4be30eeb$0$2594$65785112@news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Ciekaw jestem, czy gdyby w przypływie złośliwości sprzedała lub choćby
    > wynajęła to mieszkanie po babci *po* złożeniu pozwu , to zmienia coś
    > sytuację?
    Skarga pauliańska?
    Skoro sprzedała chatę, to ma kasę, niech za nią kupi nową i się wynosi.
    Inaczej będąc w faktycznym posiadaniu choćby fragmentu lokalu wątkoczyńcy
    pogarsza w ten sposób jego sytuację.
    A zamiar był i osoba 3-cia uzyskała korzyść.
    :))

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-05-06 19:21:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.05.2010 21:03), Jotte wrote:
> [...]
    > wątkoczyńcy pogarsza w ten sposób jego sytuację.
    > A zamiar był i osoba 3-cia uzyskała korzyść.

    Ale pewnie to wydłuży znacznie procedurę? Nadal będzie "w kilka miesięcy
    za jednym posiedzeniem"?

    p. m.

  • 18. Data: 2010-05-06 19:40:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4be316c3$0$17091$65785112@news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Ale pewnie to wydłuży znacznie procedurę? Nadal będzie "w kilka miesięcy
    > za jednym posiedzeniem"?
    Ja i tak te "kilka miesięcy" i "jedno posiedzenie" uważam - delikatnie rzecz
    ujmując - za brak rozeznania.
    Sprawy o eksmisję wloką się nieraz latami.
    A przez ten czas w takiej sytuacji to owariować idzie albo i na drogę
    przestępstwa w przypływie nerwów wkroczyć.
    Jeśli babsko cwane, to może ta chałupka po babci już wynajęta, oczywiście
    legalnie, na podstawie odpowiednio skonstruowanej umowy (tfu, po co to
    piszę, może czyta?). I kasę za to bierze, a u niego tak sobie mieszka. Ja
    bym może zaczął od obciążenia kosztami zamieszkiwania, 50%.
    Słowem - gość ma poważny kłopot.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-05-06 22:11:01
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > piszę, może czyta?). I kasę za to bierze, a u niego tak sobie mieszka. Ja
    > bym może zaczął od obciążenia kosztami zamieszkiwania, 50%.

    Ma poważny jeśli zbyt poważnie i jakoś formalnie do tego podejdzie, ale
    zmiana
    zamków to nie jest głupi pomysł, jest duża szansa, że się strona szybko sama
    wyprowadzi, nie każdy lata od razu po sądach. Ponadto zmiana zamków to tak,
    ale nie mówię aby kobiety do domu nie wpuszczać, niech wchodzi i mieszka
    jak dotąd ile może, tyle że bez własnych kluczy musi zawsze czekać na
    jakiegoś
    innego domownika - choćby pod pozorem, że z domu zginęły jakieś przedmioty i
    panuje ogólny brak zaufania......czy to jest zabronione?

    Ponadto skoro zamieszkujecie razem to zawsze można na zmianę jakąś pobudkę
    każdej nocy urządzać.....i inne tam zniechęcacze.....całujcie się z nową na
    jej oczach
    krew sama ją zaleje......

  • 20. Data: 2010-05-06 22:17:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrvepm$8t6$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

    > Ma poważny jeśli zbyt poważnie i jakoś formalnie do tego podejdzie, ale
    > zmiana zamków to nie jest głupi pomysł
    Głupi jak nieszczęście.

    > bez własnych kluczy musi zawsze czekać na jakiegoś
    > innego domownika
    Raczej zaczeka na policję. To nie będzie długo.

    > Ponadto skoro zamieszkujecie razem to zawsze można na zmianę jakąś pobudkę
    > każdej nocy urządzać.....i inne tam zniechęcacze.....
    No. Szczura wpuścić np.
    Dziecinada.

    > całujcie się z nową na jej oczach
    > krew sama ją zaleje......
    Czyli używać tej "nowej" w roli odstraszacza. Mieszać ją do tego bagna?
    A w ogóle do kogo ty właściwie piszesz, że _mnie_ radzisz się cmokać?

    --
    Jotte