  • 1. Data: 2010-05-06 14:20:29
    Temat: zawarcie umowy/cesji umowy przez internet
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam
    Potrzebuję spisać cesje umowy z okolo 200 osobami (obecnymi moimi
    klientami). Czy podpisanie cesji przez internet jest wiążące w polskim
    prawie (np klient wypisuje swoje imie, naziwko, ul, nr telefonu oraz pesel
    i naciska przycisk akceptuję warunki cesji umowy)??
    Zastanawia mnie czy jets to zgodne z prawem gdyż podobny motyw zrobił
    pobieraczek.pl ze klient niby spisywał umowe na 12m-c za kozystanie z
    serwisu wypełniając swoje dane osobowe na stronie www.

    Prosze o komentarze.

  • 2. Data: 2010-05-06 14:33:36
    Temat: Re: zawarcie umowy/cesji umowy przez internet
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 06-05-2010 16:20, Dawid pisze:
> [...]
    > Zastanawia mnie czy jets to zgodne z prawem gdyż podobny motyw zrobił
    > pobieraczek.pl ze klient niby spisywał umowe na 12m-c za kozystanie z

    Jeśli umowa jest na piśmie, cesja powinna być na piśmie również.

    --
    .B:artek.