  • 1. Data: 2010-05-06 17:01:53
    Temat: prawo konkubiny do lokalu
    Od: miszka <...@n...here>

    Witam,

    Mieszkam wraz z kobieta bez slubu w domu odziedziczonym po moich rodzicach.

    Sytuacja wyglada tak ze nasz zwiazek juz nie istnieje (poznalem inna kobiete,
    zakochalem sie :) i chce sie zenic z ta druga). Chcialbym aby nowa partnerka
    zamieszkala ze mna, ale obecna 'lokatorka' utrudnia to.
    Moja obecna (byla) partnerka upiera sie ze nie opusci domu, robi to celowo i
    swiadomie
    zeby udreczac mnie i nowa partnerke. Nie bo nie :)

    Jest jakis prawny sposob aby wyniosla sie z mojego domu? Dzieci ani wspolnego majatku
    nie mamy, ma gdzie mieszkac (mieszkanie po babci) no po prostu ewidentnie robi to
    zlosliwie.
    uwazam ze powinna sie wyniesc, dalem jej duzo czasu, sluze pomoca przy przeprowadzce,
    no robie wszystko zeby zachowac sie w miare poprawnie, niestety upór i zlosliwosc
    mojej ex zakrawa na wariatkowo. 'Nie i koniec'

    Pozdrawiam
    M.C.

  • 2. Data: 2010-05-06 17:09:25
    Temat: Re: prawo konkubiny do lokalu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "miszka" <...@n...here> napisał w wiadomości

    Musisz wnieść pozew o jej eksmisję. Tyle będzie łatwiej, że jak rozumiem ma
    lokal, do którego może się wyprowadzić, więc nie będziecie musieli czekać
    na wskazanie przez glinę lokalu zastępczego.

  • 3. Data: 2010-05-06 18:17:35
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > na wskazanie przez glinę lokalu zastępczego.

    zmień zamki

    jk

  • 4. Data: 2010-05-06 18:20:14
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    miszka pisze:
    > Witam,
    >
    > Mieszkam wraz z kobieta bez slubu w domu odziedziczonym po moich rodzicach.

    Zameldowana?

    pozdr
    PG

  • 5. Data: 2010-05-06 18:29:59
    Od: miszka <...@n...here>

    On Thu, 6 May 2010 20:17:35 +0200
    "Janina Kolina" <k...@y...com> wrote:

    > zmień zamki
    > jk

    Nie chce zadnych problemow prawnych ze swojej strony, a zmienianie zamkow chyba
    podpadalo by pod utrudnianie wspolzycia czy cos takiego?

  • 6. Data: 2010-05-06 18:31:37
    Od: miszka <...@n...here>

    On Thu, 06 May 2010 20:20:14 +0200
    grzeda <g...@t...pl> wrote:

    > Zameldowana?

    Nie, obowiazek meldunkowy chyba zniesiono...

  • 7. Data: 2010-05-06 18:35:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    miszka pisze:

    > Nie, obowiazek meldunkowy chyba zniesiono...

    Nie zniesiono.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-05-06 18:40:26
    Od: miszka <...@n...here>

    On Thu, 06 May 2010 20:35:21 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie zniesiono.

    OK, to cos zmienia w mojej sprawie? Mam ja zameldowac a potem eksmitowac?

  • 9. Data: 2010-05-06 18:41:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    miszka wrote:
> [...]
    przeprowadzce, no robie wszystko zeby zachowac sie w miare poprawnie, niestety upór i
    zlosliwosc mojej ex zakrawa na wariatkowo. 'Nie i koniec'

    pozew do sądy o eksmisje ze wskazaniem jej mieszkania po babci jako
    miejsca do eksmisji. Przy takim obrocie sprawy uwiniesz sie w kilka
    miesiecy za jednym posiedzeniem.

  • 10. Data: 2010-05-06 18:42:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    grzeda wrote: