  • 31. Data: 2009-02-26 16:14:51
    Temat: Re: prawo jazdy i badania
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:go4505$kce$1@inews.gazeta.pl...

    > Niedopełnienie obowiązków (art. 231 kk)?

    Jakiegoż to OBOWIĄZKU miałby starosta nie dopełnić? Gdzie istnieje obowiązek
    weryfikacji praw jazdy wydanych bezterminowo? Obawiam się, że Twoja
    interpretacja idzie daleko za daleko.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 32. Data: 2009-02-26 16:19:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:qdng76-b3l.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Podobne wrażenie mają wszyscy na podwójnym gazie.

    > A może tak ciut merytorycznej? Wiem, że to trudne dla takiego tępego
    > ciula, jak ty, ale postaraj się...

    Szanowny inteligentny inaczej. Ja piszę o człowieku z ograniczeniami
    fizycznymi, ty bez przerwy piszesz o jakims pijaku. Czy to ma znaczyc, ze
    chodzisz bez przerwy na bani i przykladasz swoja miare do innych? Jesli tak,
    to nie dziwie sie ze ochroniarze spuscili ci łomot.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 33. Data: 2009-02-26 16:48:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:qdng76-b3l.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dla porządku: Orzecznictwo poszło w tym kierunku, że siedzący za
    > kierownicą człowiek, który grzebie kluczykiem stacyjce, jeśli na tym
    > etapie zostanie zatrzymany, odpowiada, jak za kierowanie pojazdem.

    Grzebie kluczykiem - ostatecznie niech będzie, chociaż IMHO dopiero
    gdyby zwolnił ręczny hamulec i wrzucił bieg powinno być to tak
    traktowane (zwłaszcza zimą).

    Ale tylko wsiadł i sobie włączył radio?

  • 34. Data: 2009-02-26 19:20:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:5oti76-25o.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Grzebie kluczykiem - ostatecznie niech będzie, chociaż IMHO dopiero
    > gdyby zwolnił ręczny hamulec i wrzucił bieg powinno być to tak
    > traktowane (zwłaszcza zimą).
    > Ale tylko wsiadł i sobie włączył radio?

    Jeśli za kierownicę, to ma pecha. Oczywiście, to tylko orzeczenia w
    konkretnych sprawach i co do zasady oczywiście w innych sprawach sąd może
    orzec odmiennie.

  • 35. Data: 2009-02-26 21:53:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Jeśli za kierownicę, to ma pecha. Oczywiście, to tylko orzeczenia w
    > konkretnych sprawach i co do zasady oczywiście w innych sprawach sąd
    > może orzec odmiennie.

    W zależności od humoru sędziego :-P

    W sumie zaczynam dochodzić do wniosku, że anglosaski system jest lepszy...

  • 36. Data: 2009-02-26 21:55:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:

> [...]
    > ze chodzisz bez przerwy na bani i przykladasz swoja miare do innych?
    > Jesli tak, to nie dziwie sie ze ochroniarze spuscili ci łomot.

    Twoja matka chodziła ciągle na bani - i potem są takie skutki, jak ty,
    co to nawet nie potrafią wątku śledzić ze zrozumieniem.

  • 37. Data: 2009-02-27 00:04:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4kfj76-40p.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > W zależności od humoru sędziego :-P
    > W sumie zaczynam dochodzić do wniosku, że anglosaski system jest
    > lepszy...

    Nie, raczej zależy to od okoliczności. Co ma zrobić policjant po cywilnemu
    widzący, ze facet pijany siada do samochodu i zamierza odjechać? Pozwolić
    ruszyć i prowadzić pościg, który zawsze stanowi dla wszystkich zagrożenie,
    dla: gonionego, goniącego i osób postronnych? Zostaje uniemożliwić ruszenie
    z miejsca. I teraz wiele zależy od okoliczności, bo zawsze można
    domniemywać, że facet nawet po włączeniu silnika by nie odjechał.

  • 38. Data: 2009-02-27 09:56:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 17:14:51 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiegoż to OBOWIĄZKU miałby starosta nie dopełnić?

    Jasnych i czytelnych sygnałów od społeczeństwa o możliwym, bardzo złym
    stanie zdrowia osoby która posiada prawo jazdy, ale prawdopodobnie nie ma
    ku temu predyspozycji.

    > Gdzie istnieje obowiązek weryfikacji praw jazdy wydanych bezterminowo?

    Jaka weryfikacja prawa jazdy?
    Tu chodzi o sprawdzenie zdolności zdrowotnych do prowadzenia pojazdu.

    > Obawiam się, że Twoja interpretacja idzie daleko za daleko.

    Raczej to Ty nadajesz na innej częstotliwości :)

  • 39. Data: 2009-02-27 16:22:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jasnych i czytelnych sygnałów od społeczeństwa

    Jakiego 'społeczeństwa'? Nie bełkotaj nowomową postkomunistyczną. Nie
    nazywaj autora donosów 'społeczeństwem'.

    > Raczej to Ty nadajesz na innej częstotliwości :)

    Nie, ja na sprawę patrzę z punktu legalizmu. Wy wszyscy tutaj snujecie
    jakies pseudofilozoficzne wywody, natomiast ta grupa ma w nazwie 'prawo' i
    oczekuję dyskusji prawnych w oparciu o paragrafy.
    Na razie mnie nikt nie przekonal, ze można prawnie dziadkowi prawo jazdy
    odebrac.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 40. Data: 2009-02-27 16:24:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:3ofj76-40p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A ja oberwałem od ochroniarza pałą w łeb i potem są takie skutki,
    > co to nawet nie potrafię wątku śledzić ze zrozumieniem.

    Święta prawda.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl