  • 11. Data: 2014-09-03 20:57:00
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > (w tym przypadku: złamanie sądowego zakazu prowadzenia pojazdów)
    > nie jest czynem zabronionym, choćby dlatego że może nie być takiej
    > kary - dajmy na to, za przestępstwa drogowe chłosta, obcięcie nogi
    > albo kara śmierci, ale "zakazu" może przecież nie być.
    > 111 KK oraz 114a KK jakby co.
    > No i mam wątpliwości, czy polski "sądowy zakaz" obejmuje na pewno cały
    > świat - mam na myśli art.5 KK :)
    > Oczywiście mam na myśli wyłącznie te kraje, z którymi Polska nie
    > podpisała
    > umowy m-narodowej obejmującej tę sprawę, co w art.5 zaznaczono!

    Moim zdaniem Polaka obejmuje na całym świecie. Moze być wątpliwość co do
    obcokrajowca.

  • 12. Data: 2014-09-03 22:32:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    >a jak sie ma owa dyrektywa do tego że w polsce mając 0,5 promila jesteś
    >traktowany jak przestepca a w innym możesz sobie jechać i żadna policja
    >się do ciebie nie przyczepi/////
    >
    > mnie własnie zabrali na półtora roku bo miałem 0,49 dokładnie ....
    Nijak, bo problemem, przed którym stajemy to prowadzenie pojazdu pomimo
    zakazu sądowego. Można stracić praw jazdy za jazdę pod wpływem,ale i za
    spowodowanie wypadku drogowego na "trzeźwego". Poziom alkoholu ma znaczenie
    drugorzędne dla formalnego zakazu. I również nie chodzi o fizyczne
    zatrzymanie dokumentu.

  • 13. Data: 2014-09-04 02:18:56
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-02 21:16, marek pisze:
> [...]
    > zatrzymania, nawtykałem panu pokuratorowi na temat co sądzę o polskim prawie
    > i sądownictwie... (chciał nawet mnie zamknąć w pierdlu do sprawy, bo
    > stwierdził że mu wolno) a przed sądem udowadniałem że prawo w polsce jest
    > dla tzw.plebsa, bo jakbym był kims znanym, lub miał znajomości w policji, w
    > prokuraturze lub w sądzie żadnej kary bym nie dostał ... przytaczając różne
    > sprawy ludzi na stanowiskach na poparcie mojej tezy ...
    > więc mnie ukarali dla przykładu tak sadzę ///
    > a najśmnieszniejsze jest to że całe zajście miało miejsce na terenie

    LOL, No to się popisałeś. Apelacji tez rozumiem albo nie złożyłeś albo
    nawtykałeś w niej sądowi II instancji...
    ;)

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-09-04 07:56:29
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > LOL, No to się popisałeś. Apelacji tez rozumiem albo nie złożyłeś albo
    > nawtykałeś w niej sądowi II instancji...
> [...]

    Apelacje dopiero złożyłem.
    Dlaczego niby się popisałem ??
    Bo co ? bo prawdę powiedziałem ?? Bo prawda w oczy kole ? a plebsa trzeba
    ukarać ? Jestem zwykłym człowiekiem jakich miliony w tym kraju aczkolwiek
    nie mam znajomości w policji, prokuraturze, ani sądach.

    Przytoczyłem tylko 4-5 spraw osób na stanowiskach z ostatniego roku ...

    Sędzia ze świdnicy za wjechanie w drzewo swoim oplem (1,5promila) dostała
    tylko upomnienie.
    Dwóch prokuratorów co jechali na bani i potracili człowieka dostali karę
    nagany, czyli chuj nie karę.
    Z Debila co przejeżdzał ludzi na molo zrobili wariata bo ma mamusię sędzinę.
    Dwóch policjantów co się rozwalili autem po pijaku, prokuratura nie
    oskarżyła bo żaden sie nie przyznał do prowadzenia pojazdu więc biedny
    prokuratorzyna nie wiedział komu zarzut przedstawić-umorzone.
    Policjant który rozwalił porsche po pijaku .. nic sie nie dzieje, ponoć na
    zwolnieniu jest i nie może zeznawać...
    To tylko to co mi sie udało przypomnieć tak na szybko a takich spraw jest
    więcej ...

    Nigdy nie jezdziłem po pijaku i nigdy też nie myslałem że przejazd
    samochodem po 3piwach po terenie prywatnym ogrodzonym jest przestepstwem.
    Ale jak widać jest, bo dojebali mi że poruszałem sie pojazdem w ruchu
    lądowym.
    Debil prokuratorzyna swierdził że mogłem przecież wyjechac przez bramę bo
    była otwarta a wspanaili policjanci zapobiegli większej tragedii... Jesli
    taki jest tok rozumowania prokuratora to mozna by oskarżyć każdego kto po
    piwie odpala samochód we własnym garażu, albo próbuje go przestawić w nim.
    Jesli tak rozumuje prokurator to trzebaby oskarżyć każdego faceta w tym
    kraju który obejrzy się na ulicy za kobietą o gwałt !! przecież narzędzie
    gwałtu ma cały czas przy sobie, mógł zgwałcić, albo przynajmniej taki maiał
    zamiar ...

    Dla tego jest to dla mnie jakaś parodia.
    I juz nie będę opisywał jak się zachowywał prokuratorzyna na przesłuchaniu.
    Gdy powiedziałem że mam zamiar go nagrać telefonem rożwścieczył się jeszcze
    bardziej, groził że mnie zamknie w pierdlu, że jestem dla niego nikim,
    zwykłym smieciem których on ma tysiące ...
    I serdecznie teraz żałuję że nie nagrałem idioty jakąś ukrytą kamerą albo
    dyktafonem chociaż bo miałbym niezbity dowód na to że w tym kraju są równi i
    równiejsi ....

  • 15. Data: 2014-09-04 09:23:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.09.2014 07:56, marek pisze:

> [...]
    [...]

    > Dlaczego niby się popisałem ??
    > Bo co ? bo prawdę powiedziałem ?? Bo prawda w oczy kole ? a plebsa trzeba
    > ukarać ? [...]
    > Sędzia ze świdnicy za wjechanie w drzewo swoim oplem[...]
    > Dwóch prokuratorów co jechali na bani [...]chuj nie karę.
    > Z Debila [...]ma mamusię sędzinę.[...] Dwóch policjantów [...] po pijaku[...]biedny
    > prokuratorzyna [...]
    > Debil prokuratorzyna [...]
    >
    > Dla tego jest to dla mnie jakaś parodia.
    > [...]prokuratorzyna na przesłuchaniu.[...]żałuję że nie nagrałem idioty

    Wiesz, to jest tak jakbyś przechodził przez jakąś dresiarską dzielnicę
    wieczorem i na całe gardło krzyczał że
    a. ich ulubiona drużyna to męskie narządy płciowe,
    b. są (dresiarze) prymitywnymi zj...mi, chamami i prymitywami.

    I mimo że to głównie czysta prawda by była i mimo to że dresiarze
    ponosiliby winę za pobicie Ciebie, to jednak twoje zachowanie trudno by
    było nazwać mądrym.

    Tutaj tak samo - zachowujesz się prowokacyjnie, to dostajesz po głowie
    niezależnie od tego czy masz rację czy nie.

    p. m.

  • 16. Data: 2014-09-04 11:42:23
    Od: "marek" <v...@p...fm>

> [...]
    >
    > Tutaj tak samo - zachowujesz się prowokacyjnie, to dostajesz po głowie
    > niezależnie od tego czy masz rację czy nie.

    po pierwsze nie wpadłbym nigdy w życiu aby kiedykolwiek przechodzić przez
    jakąś dzielnice i drzeć ryja przy tym ...
    pomimo iż też nie lubię dresów, gender, ciot, pedofilów, transwestytów,
    lesbijek, pedałów i innych dziwadeł nie wykrzykuję tego wookoło ... mi oni
    nie przeszkadzają, no chyba że zaczną przy tym naruszać moją przestrzeń
    życiową i wmawiac mi albo mojemu dziecku że seks z psem albo osobą tej samej
    płci jest dobra...
    wg. mnie to są dwie róznie sprawy i sytuacje bardzo od siebie odległe

    więc co ma znaczyć twój przykład ?

    chyba tylko to że nie zyjemy w demokratycznym państwie
    i ten kto odbiega od widzimisię pana szanownego prokuratora ten już jest
    skazany na porażkę i potępienie..... i nie demokracja, prawo i zdrowy
    rozsądek ... tylko rzadzi silniejszy ..... w twoim przykładzie akurat
    fizycznie,,,,,,,

    bo na koniec rozmowy z panem szanownym prokuratorem usłyszałem: że nie ma
    ludzi bez winy, każdy kto do niego przychodzi coś ma na sumieniu, a jego
    zadaniem jest udowodnić tę wine przed sądem .... wskaż mi człowieka a ja już
    na niego paragraf znajdę....
    a to że skończył prawo stawia go odrazu na lepszej pozycji, niz
    przysłowiowego kowalskiego tzw.plebsa

    więc ja się zachowuję prowokacyjnie czy to państwo i cały jego aparat
    wymiaru sprawiedliwości łącznie z policją ?
    i doskonale rozumiem że jako jednostka nie mam racji bytu, ani nic nie
    zdziałam ,,,
    a jeszcze prokurator z sędzią moga mnie udupić bo co tu taki plebs jak ja
    będzie podskakiwał.....

    tylko jakby sad uznał że jestem niewinny ten prokurator i ci policjanci
    powinni płacic za wszystko z własnej kieszeni .. a nie z kieszeni podatnika
    chociaż w to szczerze wątpie

  • 17. Data: 2014-09-04 19:22:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-04 07:56, marek pisze:

    > Dla tego jest to dla mnie jaka? parodia.
    > I juz nie b?d? opisywa? jak si? zachowywa? prokuratorzyna na przes?uchaniu.
    > Gdy powiedzia?em ?e mam zamiar go nagra? telefonem ro?w?cieczy? si? jeszcze
    > bardziej, grozi? ?e mnie zamknie w pierdlu, ?e jestem dla niego nikim,
    > zwyk?ym smieciem kt?rych on ma tysi?ce ...
    > I serdecznie teraz ?a?uj? ?e nie nagra?em idioty jak?? ukryt? kamer? albo
    > dyktafonem chocia? bo mia?bym niezbity dow?d na to ?e w tym kraju s? r?wni i
    > r?wniejsi ....

    Nie siej krzaków. Brak ustawienia deklaracji kodowania w Twoim czytniku.
    Poza tym "dlatego", a nie dla tego czy dla tamtego.

    --
    animka

  • 18. Data: 2014-09-04 23:41:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1409022340000.1356@quad...

    > Moim zdaniem Polaka obejmuje na całym świecie. Moze być wątpliwość co do
    > obcokrajowca.

    no to wróćmy do tematu polaka mieszkającego "gdzieś na wschodzie" i
    dozwolonego tam wielożeństwa.
    Zeby nie było tak łatwo niech to będzie dziecko polaków,które
    obywtelsktwo polskie odziedziczyło po rodzicach i nic wiecej o polsce
    nie wie. Wyslą zanim wniosek o ekstradycję, czy aresztują na lotnisku w
    Szwajcarii?

  • 19. Data: 2014-09-05 00:23:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > obywtelsktwo polskie odziedziczyło po rodzicach i nic wiecej o polsce nie
    > wie. Wyslą zanim wniosek o ekstradycję, czy aresztują na lotnisku w

    Teoretycznie będą ścigać. W praktyce, dokąd nie będzie próbował tego
    zalegalizować w Polsce, to sądzę, że nie.

  • 20. Data: 2014-09-05 00:57:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Sep 2014 07:56:29 +0200, "marek" <v...@p...fm> wrote:
    > Nigdy nie jezdziłem po pijaku i nigdy też nie myslałem że przejazd
    > samochodem po 3piwach po terenie prywatnym ogrodzonym jest
    przestepstwem.

    To skąd się wzięli milicjanci na ogrodzonym, prywatnym terenie?

    --
    Marek