    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy
    Date: Thu, 4 Sep 2014 11:42:23 +0200

    > Wiesz, to jest tak jakbyś przechodził przez jakąś dresiarską dzielnicę
    > wieczorem i na całe gardło krzyczał że
    > a. ich ulubiona drużyna to męskie narządy płciowe,
    > b. są (dresiarze) prymitywnymi zj...mi, chamami i prymitywami.
    >
    > I mimo że to głównie czysta prawda by była i mimo to że dresiarze
    > ponosiliby winę za pobicie Ciebie, to jednak twoje zachowanie trudno by
    > było nazwać mądrym.
    >
    > Tutaj tak samo - zachowujesz się prowokacyjnie, to dostajesz po głowie
    > niezależnie od tego czy masz rację czy nie.
    >
    > p. m.

    po pierwsze nie wpadłbym nigdy w życiu aby kiedykolwiek przechodzić przez
    jakąś dzielnice i drzeć ryja przy tym ...
    pomimo iż też nie lubię dresów, gender, ciot, pedofilów, transwestytów,
    lesbijek, pedałów i innych dziwadeł nie wykrzykuję tego wookoło ... mi oni
    nie przeszkadzają, no chyba że zaczną przy tym naruszać moją przestrzeń
    życiową i wmawiac mi albo mojemu dziecku że seks z psem albo osobą tej samej
    płci jest dobra...
    wg. mnie to są dwie róznie sprawy i sytuacje bardzo od siebie odległe

    więc co ma znaczyć twój przykład ?

    chyba tylko to że nie zyjemy w demokratycznym państwie
    i ten kto odbiega od widzimisię pana szanownego prokuratora ten już jest
    skazany na porażkę i potępienie..... i nie demokracja, prawo i zdrowy
    rozsądek ... tylko rzadzi silniejszy ..... w twoim przykładzie akurat
    fizycznie,,,,,,,

    bo na koniec rozmowy z panem szanownym prokuratorem usłyszałem: że nie ma
    ludzi bez winy, każdy kto do niego przychodzi coś ma na sumieniu, a jego
    zadaniem jest udowodnić tę wine przed sądem .... wskaż mi człowieka a ja już
    na niego paragraf znajdę....
    a to że skończył prawo stawia go odrazu na lepszej pozycji, niz
    przysłowiowego kowalskiego tzw.plebsa

    więc ja się zachowuję prowokacyjnie czy to państwo i cały jego aparat
    wymiaru sprawiedliwości łącznie z policją ?
    i doskonale rozumiem że jako jednostka nie mam racji bytu, ani nic nie
    zdziałam ,,,
    a jeszcze prokurator z sędzią moga mnie udupić bo co tu taki plebs jak ja
    będzie podskakiwał.....

    tylko jakby sad uznał że jestem niewinny ten prokurator i ci policjanci
    powinni płacic za wszystko z własnej kieszeni .. a nie z kieszeni podatnika
    chociaż w to szczerze wątpie