    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy
    Date: Thu, 4 Sep 2014 07:56:29 +0200

    > LOL, No to się popisałeś. Apelacji tez rozumiem albo nie złożyłeś albo
    > nawtykałeś w niej sądowi II instancji...
    > ;)
    >
    > --
    > Sonn

    Apelacje dopiero złożyłem.
    Dlaczego niby się popisałem ??
    Bo co ? bo prawdę powiedziałem ?? Bo prawda w oczy kole ? a plebsa trzeba
    ukarać ? Jestem zwykłym człowiekiem jakich miliony w tym kraju aczkolwiek
    nie mam znajomości w policji, prokuraturze, ani sądach.

    Przytoczyłem tylko 4-5 spraw osób na stanowiskach z ostatniego roku ...

    Sędzia ze świdnicy za wjechanie w drzewo swoim oplem (1,5promila) dostała
    tylko upomnienie.
    Dwóch prokuratorów co jechali na bani i potracili człowieka dostali karę
    nagany, czyli chuj nie karę.
    Z Debila co przejeżdzał ludzi na molo zrobili wariata bo ma mamusię sędzinę.
    Dwóch policjantów co się rozwalili autem po pijaku, prokuratura nie
    oskarżyła bo żaden sie nie przyznał do prowadzenia pojazdu więc biedny
    prokuratorzyna nie wiedział komu zarzut przedstawić-umorzone.
    Policjant który rozwalił porsche po pijaku .. nic sie nie dzieje, ponoć na
    zwolnieniu jest i nie może zeznawać...
    To tylko to co mi sie udało przypomnieć tak na szybko a takich spraw jest
    więcej ...

    Nigdy nie jezdziłem po pijaku i nigdy też nie myslałem że przejazd
    samochodem po 3piwach po terenie prywatnym ogrodzonym jest przestepstwem.
    Ale jak widać jest, bo dojebali mi że poruszałem sie pojazdem w ruchu
    lądowym.
    Debil prokuratorzyna swierdził że mogłem przecież wyjechac przez bramę bo
    była otwarta a wspanaili policjanci zapobiegli większej tragedii... Jesli
    taki jest tok rozumowania prokuratora to mozna by oskarżyć każdego kto po
    piwie odpala samochód we własnym garażu, albo próbuje go przestawić w nim.
    Jesli tak rozumuje prokurator to trzebaby oskarżyć każdego faceta w tym
    kraju który obejrzy się na ulicy za kobietą o gwałt !! przecież narzędzie
    gwałtu ma cały czas przy sobie, mógł zgwałcić, albo przynajmniej taki maiał
    zamiar ...

    Dla tego jest to dla mnie jakaś parodia.
    I juz nie będę opisywał jak się zachowywał prokuratorzyna na przesłuchaniu.
    Gdy powiedziałem że mam zamiar go nagrać telefonem rożwścieczył się jeszcze
    bardziej, groził że mnie zamknie w pierdlu, że jestem dla niego nikim,
    zwykłym smieciem których on ma tysiące ...
    I serdecznie teraz żałuję że nie nagrałem idioty jakąś ukrytą kamerą albo
    dyktafonem chociaż bo miałbym niezbity dowód na to że w tym kraju są równi i
    równiejsi ....