  • 1. Data: 2006-10-25 22:00:38
    Temat: prawo do zasilku dla bezrobotnych -??
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    pracuję na pół etatu ponad rok w firmie, wcześniej pracowałam jako
    nauczyciel w szkole.
    Planuję zlożyć wypowiedzenie, ponieważ zmieniają mi zakres obowiązków.
    Czy przysługuje mi zasiłek dla bezrobotnych, jeżeli pracowałam na pół etatu
    za najniższą stawkę?
    Dowiedziałam się od koleżanki, że sumuje się okres pracy. Nie wiem czy to
    wiarygodna informacja.
    Czy składając samemu wymówienie należy się zasiłek czy tylko w momencie
    zwolnienia przez pracodawcę??
    Z góry dziękuję.
    Joanna Mobingowana :(

  • 2. Data: 2006-10-25 22:05:41
    Temat: Re: prawo do zasilku dla bezrobotnych -??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > Joanna Mobingowana :(

    Dziwisz sie że byłaś mobingowana jak ciągle powtarzałąs to samo?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-10-25 22:19:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Planuję zlożyć wypowiedzenie, ponieważ zmieniają mi zakres obowiązków.
    > Czy przysługuje mi zasiłek dla bezrobotnych, jeżeli pracowałam na pół

    Czyli ile? 800 czy 400 zł?

    Aby otrzymywać zasiłek musisz otrzymywać najniższą płacę dla pełnego
    etatu. W tej chwili jest to bodajże 799 zł. Czy pracowałaś na 2 etaty, czy
    też na 1/16 jest nieważne. Ważne abyś zarobiła te 800 zł.

    > Dowiedziałam się od koleżanki, że sumuje się okres pracy. Nie wiem czy to
    > wiarygodna informacja.

    Sumuje? W ciągu ostatnich 18-tu miesięcy, musisz mieć przepracowane 12
    m-cy. Nie ważne w ilu kawałkach.

    > Czy składając samemu wymówienie należy się zasiłek czy tylko w momencie
    > zwolnienia przez pracodawcę??

    Jeśli zwalniasz się sama, to zasiłek otrzymasz, ale dopiero po 3 m-cach.

  • 4. Data: 2006-10-25 22:35:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:453fe2df$1@news.home.net.pl Marcin Wasilewski
    <j...@a...pl> pisze:

    > Aby otrzymywać zasiłek musisz otrzymywać najniższą płacę dla pełnego
    > etatu. W tej chwili jest to bodajże 799 zł.
    899,10 zł, i to nie od wczoraj.
    A wystarczyło użyć googla...

    Jotte

  • 5. Data: 2006-10-25 22:54:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > 899,10 zł, i to nie od wczoraj.
    > A wystarczyło użyć googla...

    Googla to niech używa ta osoba, której ta informacja jest potrzebna,
    napisałem "bodajże" bo nie byłem pewien, Ty uściśliłeś i OK. Ale bez
    głupiego przekąsu proszę.

  • 6. Data: 2006-10-25 23:09:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:453feaed$1@news.home.net.pl Marcin Wasilewski
    <j...@a...pl> pisze:

    > Googla to niech używa ta osoba, której ta informacja jest potrzebna,
    > napisałem "bodajże" bo nie byłem pewien
    Było się upewnić przed "doradzaniem".

    > Ty uściśliłeś i OK.
    Nie uściśliłem, tylko poprawiłem znaczny błąd.

    > Ale bez głupiego przekąsu proszę.
    Zostałeś potraktowany łagodnym przekąsem. Nie zawsze tak być musi.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2006-10-26 06:05:03
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 00:19:55 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Sumuje? W ciągu ostatnich 18-tu miesięcy, musisz mieć przepracowane 12
    > m-cy. Nie ważne w ilu kawałkach.

    Ja też uściślę - nie 12 mmiesięcy, ale 365 dni - to ma duże znaczenie.

    > Jeśli zwalniasz się sama, to zasiłek otrzymasz, ale dopiero po 3 m-cach.

    I o ten okres niepszusługiwania zasiłek ulega skróceniu.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl