  • 1. Data: 2006-10-25 21:43:41
    Temat: Forum Prawników - www.advokat.com.pl
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Zapraszam wszystkich na Forum Prawników -
    www.advokat.com.pl

    Odpowiedzi udzielają prawnicy - praktycy. Gwarantujemy wysoki poziom
    dyskusji i fachowe porady.

    Oczywiście wszystko całkowicie za darmo.

  • 2. Data: 2006-10-25 21:58:29
    Temat: Re: Forum Prawników - www.advokat.com.pl
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Łukasz Nysztal napisał(a):

    > Zapraszam wszystkich na Forum Prawników -
    > www.advokat.com.pl
    >
    > Odpowiedzi udzielają prawnicy - praktycy. Gwarantujemy wysoki poziom
    > dyskusji i fachowe porady.

    W ramach gwarancji mogę dostać weksel in blanco?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-10-25 22:03:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > W ramach gwarancji mogę dostać weksel in blanco?

    No i tak zerknąłem.

    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=9
    Autor nie ma niestety racji.

    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?p=23#23
    Gdzie prokuratorzy chodzą na rozprawy w postępowaniu uproszczonym?

    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=13
    Tutaj sie w pełni zgadzam.

  • 4. Data: 2006-10-25 23:12:03
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-10-26 00:03, Johnson wrote:

    > http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?p=23#23
    > Gdzie prokuratorzy chodzą na rozprawy w postępowaniu uproszczonym?

    Mój patron chodzi :-)

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 5. Data: 2006-10-25 23:27:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A tak w ogóle, to dziwne to forum i moim zdaniem cokolwiek naciągane w chwili
    obecnej. Przykładowo, czego oczekuje autor tego wątku?:

    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=16

    Pomijając już sam udział prokuratora, to skoro nie przedstawił argumentów
    przemawiających za tymczasowym aresztowaniem, to w zasadzie co bardziej światła
    publiczność mniej więcej powinna się podzielić po połowie. Jedna będzie gromko
    krzyczeć: hop! hop! hop! zagrzewając go do szybkiego żalenia się. Druga
    zakrzyknie Eeee! Z prokuraturą i tak nie wygrasz! No bo konstruktywne argumenty
    w dyskusji siłą rzeczy paść nie mogą. Zostaje losowanie monetą.

    Przy okazji się zorientowałem, że do tego samego wątku prowadzi link
    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?p=23#23 przez Ciebie przywołany. Dziwne.

    Albo przykładowo to:

    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=11

    Albo ja nie widzę początku tego wątku, albo ów adwokat sam sobie odpowiada i to
    nie zadając pytania. No i głupio. Bo jeśli już policjanci uparcie twierdzili, że
    samochód stoi na zakazie, a widać było (skoro fotografował, to chyba było
    widać), że tak nie jest, to jaki sens było robić zdjęcie? Albo czekam, aż
    policjant wypisze ten mandat, biorę do podpisu, nie podpisuję i wzywam patrol
    oficerski na miejsce, a policjanci wylatują na zbity pysk z roboty - i słusznie,
    bo chamstwo należy tępić zdecydowanie - następnym razem mogą w ważnej sprawie
    konfabulować. Albo nie przyjmuję mandatu i żądam przeprowadzenia oględzin
    pojazdu i wniosku do sądu grodzkiego. Wówczas policjanci sami owo zdjęcie
    zrobią. Zdjęcie z komórki może być co najwyżej dowodem tego, że kiedyś ten
    samochód również w tym rejonie stał prawidłowo. Ale jak dowieść, że to było
    wówczas, gdy akurat Ci policjanci byli? Tego już adwokat zapomniał napisać, a to
    by mnie najbardziej interesowało.

    Albo wątek: http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=13

    Nie wnikając w meritum sprawy, to gość podający się za adwokata publicznie w
    Internecie pyta, jak złożyć wniosek o obniżenie alimentów w sumie w dość
    oczywistej sprawie. Odpowiada mu drugi adwokat z tej samej miejscowości, czyli
    śmiem twierdzić, że kolega. Odpowiedź bezspornie słuszna, tyle że dyskredytuje
    pierwszego z adwokatów. O tym, że piszą sami do siebie utwierdzam mnie wątek
    http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=10 . No bo forum rusza 19:47, zaś
    pierwszy użytkownik - drugi adwokat o 19:53.

    Wątek http://www.advokat.com.pl/viewtopic.php?t=9 jest też dość dziwny. No bo
    skoro nie ma umowy wekslowej zwanej deklaracją, to skąd wiadomo, że ów weksel na
    16.000 zł ma cokolwiek wspólnego z pożyczką na 5.000 zł? Weksel, to weksel.
    Można by było ewentualnie próbować dowieść, że sporządzony in blanco dokument
    wypełniono niezgodnie z wolą wystawcy, ale jak dowieść tej woli, skoro umowy
    żadnej jak rozumiem nie sporządzili. Poza tym, gdyby już w krzyku rozpatrzy
    podnosić zarzut przedawnienia odsetek, to wcześniej się kwota główna moim
    zdaniem przedawniła. Moim zdaniem w opisanej sprawie dłużnik powinien być
    wdzięczny wierzycielowi, ze w ów in blanko podpisany weksel wpisał TYLKO 16.000
    zł. Świadczy to o wysokim morale wierzyciela, bo ja bym poszedł na całość i
    wpisał 100.000.000 zł. Zawsze mogę się domagać mniej, ale za to jakiż ważki to
    argument, że chcę tylko ułamek należności :-)

    Ale za to bardzo mi się podoba regulamin forum. Odpowiedzi są udzielane
    bezpłatnie - genialne - bo jak by miały być płatne? W przypadku załączania do
    postu fotokopii pism urzędowych - użytkownik zobowiązany jest przygotować
    dokument tak, aby uniemożliwić identyfikację urzędników państwowych i osób
    postronnych - czyli umieszczenie nazwisk innych osób nie narusza regulaminu? No
    i czemu chronimy tych urzędników państwowych, to nie wiem. Ja, to bym chronił
    raczej wszelkie dane pozwalające na identyfikację indywidualną. Bo skąd
    administrator forum ma wiedzieć, kto tam jest dla kogo postronny.

  • 6. Data: 2006-10-26 05:41:37
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Witam!

    Dzieki za uwagi - nawet te krytyczne :)

    Forum ruszylo wczoraj wiec nie dziwcie sie, ze w niektorych tematach sami
    chcielismy rozkrecic nieco dyskusje. Ale bron boze nie oznacza to, ze
    jakikolwiek problem jest tam sztuczny, czy z gory ustalalismy kto komu
    odpowie.

    Wezmiemy rowniez pod uwage sugestie odnosnie regulaminu forum - rzeczywiscie
    te dwie kwestie wymagaja doprecyzowania.

    Szkoda tylko Panie Robercie, ze nie zdecydowal sie Pan wstawic tych uwag
    bezposrednio na naszym forum - przeciez nic tak nie buduje jak konstruktywna
    wymiana pogladow.

  • 7. Data: 2006-10-26 06:31:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Łukasz Nysztal" <l...@s...net> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Dzieki za uwagi - nawet te krytyczne :)

    Jak to ma być wiarygodne, to może byście napisali, kto w ogóle udziela tam
    porad, gdzie skończył studia prawnicze, jakie ma doświadczenie w zawodzie i
    w jakiej kancelarii pracuje.

  • 8. Data: 2006-10-26 14:43:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Nysztal" <l...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

    Od dawna stoję na stanowisku, że nie jestem w stanie brać udziału w dyskusjach
    na wszystkich istniejących formach na świecie. Skoncentrowałem się na kilku
    grupach dyskusyjnych, bo przede wszystkim uważam, ze p oto wymyślono grupy, by
    dyskutować. osobiście nie widzę żadnego sensu w tworzeniu dodatkowych surogatów
    w postaci jakiś tam grup. Nie wspomnę o tym, że od czasu do czasu dowiaduję się,
    że po prostu do takich serwisów importuje się posty z tej grupy. A dowiaduję
    się, jak czasem ktoś się do mnie na priv zwróci i powołuje na to, ze brałem
    udział w dyskusji na jakimś tam egzotycznym dla mnie forum.

    A może byście z kolegą bodaj Radkiem pomyśleli o przejściu na to forum? W
    większym tłoku większa przyjemność dyskutowania.

  • 9. Data: 2006-10-26 14:44:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak to ma być wiarygodne, to może byście napisali, kto w ogóle udziela tam
    > porad, gdzie skończył studia prawnicze, jakie ma doświadczenie w zawodzie i w
    > jakiej kancelarii pracuje.

    Obawiam się, że to mogło by juz zahaczyć o ustawę o adwokaturze.

  • 10. Data: 2006-10-26 15:43:22
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Ja jakos graficznie nie moge sie przyzwyczaic do takich for. Ni to mail, ni
    to klasyczne forum. A juz najwiekszy problem to cos tu znalezc po pewnym
    czasie :))