  • 11. Data: 2007-10-25 11:51:45
    Temat: Re: prawo do usunięcia podsłuchu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, Atlantis wrote:

    > A więc powiedzmy, że ktoś znajduje u siebie w mieszkaniu pluskwę. Nie wie kto
    > ją podłożył - znajomy dla żartu, upierdliwy sąsiad czy jakieś służby
    > specjalne. ;) Słowem - czy można takie coś usunąć z własnego mieszkania? ;)
    > Jeśli okaże się, że urządzenie było założone przez jakieś służby z nakazem (a
    > domyślam się, że zakładający się nie podpisuje na obudowie) to czy
    > inwigilowany beknie dodatkowo za usunięcie podsłuchu założonego zgodnie z
    > prawem? Ewentualnie może odpowiedzieć za kradzież lub zniszczenie cudzej
    > własności? ;)

    No czekaj.
    Przecież to było w jego mieszkaniu, do którego nikogo nie wpuszczał,
    prawda?
    Mi wychodzi że to musiała być jego rzecz. Albo została w spadku po
    dziadkach, tylko wcześniej nikt jej nie znalazł :P
    "Przedmioty urządzenia domowego" otrzymane w spadku nawet opodatkowaniu
    nie podlegają :O

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-10-25 19:22:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie ta osoba - w trzeciej! :P Ja problemów z CBA nie, gdybym nawet
    > chciał, to i tak nie pełnię żadnej funkcji, która mogłaby się wiązać z
    > korupcją. :)

    dla CBA to nie ma znaczenia ;)

    Icek