  • 1. Data: 2007-10-24 18:38:33
    Temat: Sąsiad... cd - budynki i okna
    Od: "emes" <j...@b...pl>

    Witam ponownie

    niedawno opisywalem sytuacje jaka miala miejsce posesji mojego dziadka
    na wsi,

    sytuacja sie nie poprawila, zglosilismy sprawe policji, jednak doszlo
    do ugody, mieli przeniesc rynny, zatkac gnojowke, itp itp.
    Niestety nic to nie daje, dzisiaj ponownie pojawily sie grozby typu
    zap.... Cie itp,
    nie chcialbym robic fizycznie klopotu sasiadowi bo to chyba
    najlatwiejsze rozwiazanie,

    poradzcie mi czy isc z tym bezposrednio do prokuratury?
    nastepnie pewnie nadzor budowlany w sprawie wypuszczania tej wody na
    moja droge dojazdowa,
    a trzecia sprawa to budynki sasiadow - jako, ze maja waska dzialke,
    musieli postawic te budynki przy samej granicy, dziadek nigdy nie
    wyrazal na to zgody, mimo to budynki stoja do dzis.
    Postawili tez mieszkanie, chodzi mi po glowie, przepis ktory mowi, ze
    okna, nie moga wychodzic bezposrednio na posesje sąsiada?
    Czy mozna to jakos czepic od strony wlasnie tych budynkow?

  • 2. Data: 2007-10-25 08:06:49
    Temat: Re: Sąsiad... cd - budynki i okna
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 20:38:33 +0200, emes napisał(a):

    > Niestety nic to nie daje, dzisiaj ponownie pojawily sie grozby typu
    > zap.... Cie itp,

    Ale nagrania masz?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-10-25 09:01:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "emes" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mozna to jakos czepic od strony wlasnie tych budynkow?

    sprawdz w gminie plan zagospodarowania, czy te jego budynki sa tam wogole
    uwzglednione, dowiedz sie czy mial pozwolenie na ich budowanie, byc moze nie,
    wtedy zglaszasz samowole budowlana i gosc ma problemy