  • 1. Data: 2007-10-24 16:54:55
    Temat: czy jest jeszcze potrzebny REGON ?
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    witam,

    jakis czas temu obilo mi sie o uszy ze zostanie zniesiony obowiazek
    posiadania/zakladania REGON-u przy dzialalnosci gospodarczej. czy cos z
    tego wyszlo ? trzeba miec czy nie ?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-24 17:32:31
    Temat: Re: czy jest jeszcze potrzebny REGON ?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:ffntgq$3bc$1@news2.ipartners.pl
    użytkownik *K* napisał(a):

    > jakis czas temu obilo mi sie o uszy ze zostanie zniesiony obowiazek
    > posiadania/zakladania REGON-u przy dzialalnosci gospodarczej. czy cos
    > z tego wyszlo ? trzeba miec czy nie ?

    Jeszcze we wrześniu był.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-10-25 11:45:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, K wrote:

    > witam,
    >
    > jakis czas temu obilo mi sie o uszy ze zostanie zniesiony obowiazek
    > posiadania/zakladania REGON-u przy dzialalnosci gospodarczej.

    Pierwsze słyszę.
    Od lat się mówi, że zniesie się obowiązek oddzielnego ubiegania się
    o kazdy numerek osobno, ale z obowiązkiem posługiwania się owym
    numerkiem nie ma to nic wspólnego.
    Teraz jest tak, ze OSOBNO trzeba starać się o wpis do ewidencji,
    powiadomić US (mimo że on JEST powiadamiany przez UM), ZUS (mimo
    że on JEST powiadamiany...) postarać o REGON...

    pzdr, Gotfryd