  • 1. Data: 2009-09-22 01:53:15
    Temat: prawo do nazwy - prosze o porade
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Witajcie szanowni grupowicze...

    jak wyglada w praktyce rejestracja prawa do nazwy - np kapeli ?
    mozna cos takiego zrobic ? jak to wyglada teraz z punktu widzenia prawnego ?
    orientuje sie ktos ?

    jakis sad rejestrowy czy cus ?

    chcialbym np nabyc prawa do nazwy mojego zesppolu muz, zeby zabezpieczyc sie
    przed roznymi dziwnymi historiami zwiazanymi ze sporem o nazwe...

    moze ktos mnie naprowadzic jak to wyglada ?

    powiedzmy ze jestem zalozycielem zespolu i chcialbym nabyc prawa do nazwy,
    zeby nie miec w przyszlosci nieprzyjemnosci zwiazanych ze sporem o nazwe.
    zeby nie bylo - ze nagle sie okaze ze to ktos inny zakladal i nazwe sobie
    przywlaszczy

    dziekuje bardzo z gory za pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-22 15:02:10
    Temat: Re: prawo do nazwy - prosze o porade
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    zinek pisze:
> [...]
    > zeby nie bylo - ze nagle sie okaze ze to ktos inny zakladal i nazwe sobie

    Zarejestruj tę nazwę jako znak towarowy, poinformuj pozostałych członków
    kapeli, ze to robisz, bo jesteś założycielem zespołu, a dalej się zobaczy.

  • 3. Data: 2009-09-23 00:32:18
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zarejestruj tę nazwę jako znak towarowy, poinformuj pozostałych członków
    > kapeli, ze to robisz, bo jesteś założycielem zespołu, a dalej się zobaczy.

    dzieki wielkie.