  • 1. Data: 2009-09-21 19:55:20
    Temat: Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Temat powraca często jak bumerang
    W temacie nagrywania rozmów telefonicznych jeśli kogoś interesuje:

    http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana
    -w-bardzo-nietypowej-sprawie

    Nagrywanie rozmów, rozmowa z hobbystą
    Poniedziałek, 14 Września 2009
    Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Piątek, 11 Września 2009
    Czy klient może nagrywać rozmowy? - rozm. z J. Fedorowiczem
    Czwartek, 10 Września 2009

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x2.php

  • 2. Data: 2009-09-21 20:10:27
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > Nagrywanie rozmów telefonicznych
    > Piątek, 11 Września 2009
    > Czy klient może nagrywać rozmowy? - rozm. z J. Fedorowiczem

    A jakieś info dla nieklikaczy?

    --
    Liwiusz