  • 1. Data: 2009-09-22 07:02:57
    Temat: Prawo drogowe - pas dla autobusów
    Od: "Robert \"Chomik\"" <c...@s...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów...
    nie wnikając w uzasadnienie - czy istnieje możliwość oprotestowania lub
    zaskarżenia, jeśli tak to jak to zrobić - istnienia pasa dla autobusów?
    Czy są jakieś przesłanki przemawiające za jego zlikwidowaniem?

  • 2. Data: 2009-09-22 07:24:47
    Temat: Re: Prawo drogowe - pas dla autobusów
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 wrzesień 2009 09:02
    (autor Robert "Chomik"
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h99ss7$uj4$1@mx1.internetia.pl>):

    > Witam Szanownych Grupowiczów...
    > nie wnikając w uzasadnienie -  czy istnieje możliwość oprotestowania lub
    > zaskarżenia, jeśli tak to jak to zrobić - istnienia pasa  dla autobusów?

    Tak.

    > Czy są jakieś przesłanki przemawiające za jego zlikwidowaniem?

    A to my mamy wiedzieć, czemu ty go chcesz zlikwidować?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 3. Data: 2009-09-22 07:38:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert "Chomik"" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    ty nam chomiku ;) busa pasow nie opretostowuj, tylko zacznij autobusami
    jezdzic

    czesc pozatym ;)

  • 4. Data: 2009-09-22 08:08:59
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Robert "Chomik"" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czy są jakieś przesłanki przemawiające za jego zlikwidowaniem?

    Oczywiście, ze są.
    Tak samo jak za jego istnieniem.

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2009-09-22 19:06:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert "Chomik" pisze:
    > Witam Szanownych Grupowiczów...
    > nie wnikając w uzasadnienie - czy istnieje możliwość oprotestowania lub
    > zaskarżenia, jeśli tak to jak to zrobić - istnienia pasa dla autobusów?

    Jak najbardziej - protestować możesz do głodówki włącznie.
    Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem zaskarżenia, ale ktoś tą decyzję
    wydał, możesz do niego napisać żeby wydał inną, przedstawiając swoje racje.

    > Czy są jakieś przesłanki przemawiające za jego zlikwidowaniem?

    No to już Ty powinieneś wiedzieć czy są, skoro chcesz protestować.

  • 6. Data: 2009-09-23 11:53:27
    Od: "Robert \"Chomik\"" <c...@s...pl>

    sie ma szerszeń :-) pozwól, że wyjaśnię... mieszkam na saskiej kępie,
    muszę rano odstawić synka do żłobka i dojechać do pracy, pracuję przy
    castoramie przy alejach jerozolimskich w warszawie, przy założeniu, że
    korzystam z komunikacji miejskiej żeby odstawić synka do żłobka i
    dojechać na 8 do pracy muszę zaliczyć - uwaga uwaga - CZTERY PRZESIADKI,
    więc ja się pytam - JAKIE to jest udogodnienie dla mnie, mieszkańca
    saskiej kępy, który łapie się praktycznie na całej trasie na buspas,
    wiesz ile zajmuje mi w takiej sytuacji droga do pracy? PÓŁTOREJ GODZINY,
    więc żeby dotrzeć do pracy na 8 rano muszę zrywać dziecko o SZÓSTEJ -
    powstaje pytanie - pardon maj frencz - gdzie tu, do brzydkiej kurwy
    nędzy jest wygoda? dla kogo to jest udogodnienie? Bez tej koncepcji
    pożal się kochany panie boże - inżyniera (tak na marginesie ciekaw
    jestem którą uczelnię kończył pan galas, podejrzewam, że podpisać się
    umie, ale niewiele więcej) moim blachosmrodem załatwiałem całość w 40
    minut, a teraz co? mam się przesiąść do żółto czerwonej puszki, gdzie
    mogę dostać w ryj, albo zostać okradziony, pośród wyziewów niedomytych
    współpasażerów? Niedawno miałem wątpliwą przyjemność korzystać z uroków
    komunikacji miejskiej, wystarczyła mi jedna przejażdżka do pracy... O
    godzinie 7 rano czułem smród przepoconych pach i wyziewy wczorajszej
    gorzały, na dokładkę jakiś kutas się spierdział, no zajebiście było, po
    prostu wersal panie... Może wydelikatniałem, może już nie jestem tak
    twardy jak kiedyś, ale wolę we własnym smrodzie niż wąchać czyjeś
    przepocone pachy... A to jeszcze nie było ekstremum, temperatura na
    zewnątrz wynosiła raptem około 20 stopni, więc co się będzie działo przy
    30 albo i więcej? Mam się komuś porzygać na twarz? Ależ proszę bardzo...
    Poza tym - powiedzcie mi szanowni grupowicze jak mam wcisnąć dwuletnie
    dziecko do autobusu, do którego ja sam ledwo wchodziłem? Z kopa? A może
    dać mu od razu bilet do ręki i puścić, niech se pojeździ... Nie, ja
    dziękuję... Mam jeszcze wiele argumentów przeciwko, ale podejrzewam, że
    nie będzie się Wam chciało tego czytać... Z całym szacunkiem
    Grupowiecze, alem odpowiedzi nie uzyskał...

  • 7. Data: 2009-09-23 12:23:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Z całym szacunkiem Grupowiecze, alem odpowiedzi nie uzyskał...

    dziekujemy ci szanowny chomiku za tak barwna opowiesc ;)
    a odpowiedz mozesz dostac standardowa, ze zaskarzyc i oprostestowac mozesz
    wszystko, poniekad ja juz tutaj uzyskales, ale czy cos tym uzyskasz, to sie
    okaze

    i druga podpowiedz w gratisie, odpowiadamy pod cytatem i tniemy niepotrzebne
    tresci

    do milego

  • 8. Data: 2009-09-23 12:47:42
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Robert "Chomik"" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > sie ma szerszeń :-) pozwól, że wyjaśnię... mieszkam na saskiej kępie,
    <cut>
    To są Twoje żale i Twój problem.
    W tym mieście mieszka jednak dwa miliony ludzi i są tacy, którzy nie mają
    samochodów (lub z nich nie korzystają na codzień) i jest dla nich wygodniej.
    Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że tych, którym to ułatwia jest więcej niż
    tych, którym przeszkadza.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2009-09-23 12:56:35
    Od: r...@m...com

> [...]
    > nie będzie się Wam chciało tego czytać... Z całym szacunkiem
    > Grupowiecze, alem odpowiedzi nie uzyskał...

    Oto rozwiązanie Pańskich problemów:

    http://www.chillride.pl/img/9/04909/main.jpg

  • 10. Data: 2009-09-23 13:26:08
    Od: "Robert \"Chomik\"" <c...@s...pl>

    oczywiście, Panie Robercie, zwłaszcza na przełomie - załóżmy - stycznia
    i lutego dany środek transportu będzie się sprawdzał świetnie... Żebyśmy
    się dobrze zrozumieli - bez urazy, ale ma Pan może kilka innych, równie
    błyskotliwych propozycji...?