  • 1. Data: 2006-07-06 16:14:28
    Temat: prawo autorskie
    Od: f...@g...com

    Wykonałem zdjęcia.Przekazuje je w wersji elektronicznej wraz z
    prawami do ich dalszego wykorzystania innej firmie po opłaceniu przez
    nią faktury. Czy w tym przypadku tracę prawo do praw autorskich
    wykonanych przeze mnie zdjęć?

  • 2. Data: 2006-07-06 16:40:12
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    f...@g...com napisał(a):
> [...]
    > prawami do ich dalszego wykorzystania innej firmie po opłaceniu przez
    > nią faktury. Czy w tym przypadku tracę prawo do praw autorskich

    to zależy jako co je sprzedajesz... jaki jest typ licencji... z tego
    co wiem, jak sprzedasz na je jako royality-free, to oni nie moga ich
    dalej odsprzedawać...