  • 1. Data: 2006-07-06 14:57:37
    Temat: wysokość alimentów
    Od: o...@a...com.pl

    Przy zarobkach 2000zł /bruttto, mundurowy/ ile sąd może zarządać
    alimentów na rzecz jednego dziecka, pod warunkiem że żona pracuje.

  • 2. Data: 2006-07-06 16:42:02
    Temat: Re: wysokość alimentów
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    Przy zarobkach 2000zł /bruttto, mundurowy/ ile sąd może zarządać

    ^^^^^^^
    alimentów na rzecz jednego dziecka, pod warunkiem że żona pracuje.

    Sąd nie żąda tylko pozywający, a wysokość alimentów nie jest wynikiem
    jakiegoś procentowego odniesienia do zarobków tylko uzasadnionymi
    potrzebami dziecka, nie jest tak ża masz dawać np 1/5 zarobków.
    Grzedsiex

  • 3. Data: 2006-07-06 16:55:01
    Od: a...@h...com

    Nie sad....

    Matka z pomoc dobre Adwokat moze zarzadac przesc sadzie okolo 1.100 PLN
    i po tylko trzy misiecy prosze od nowa ustalenia.

    Ze zona pracuje, brak opieka dla dziecko ktora tez kosztuje.

  • 4. Data: 2006-07-07 05:25:45
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Użytkownik <a...@h...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ale o so chozi??? ;)

  • 5. Data: 2006-07-07 05:38:12
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    a...@h...com wrote:
    > Nie sad....
    >
    > Matka z pomoc dobre Adwokat moze zarzadac przesc sadzie okolo 1.100 PLN
    > i po tylko trzy misiecy prosze od nowa ustalenia.
    >
    > Ze zona pracuje, brak opieka dla dziecko ktora tez kosztuje.

    Niestety amerykanskie myslenie nie przekłada się na polskie warunki.
    Fakt, że dzieckiem się nie ma kto zaopiekować bo matka jest w pracy
    raczej ma małe znaczenie, to że ma pracę oznacza, że ojciec może mniej
    dawać, bo matka też jest w stanie zapewnić pieniądze.
    Gdyby niepracowała, alimenty byłby wyższe.
    Co kraj to obyczaj.

  • 6. Data: 2006-07-07 05:41:14
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Grzesiex wrote:
> [...]
    > i po tylko trzy misiecy prosze od nowa ustalenia.
    >
    > Ze zona pracuje, brak opieka dla dziecko ktora tez kosztuje.

    Ja się trochę nauczyć amerykański to przetłumaczć.

    Matka z pomocą dobrego adwokata może sądownie zarządać około 1.100 zł
    To że żona pracuje oznacza, że komuś za opiekę nad dzieckiem trzeba
    zapłacić.
    Z tymi trzema miesiącami to chodzi chyba o to, że można ponownie żądać
    ustalenia wysokości alimentów po tym czasie.

  • 7. Data: 2006-07-07 18:53:27
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Matka z pomocą dobrego adwokata może sądownie zarządać około 1.100 zł

    dziwni ci amerykanie.
    logicznie myśląc bez dobrego adwokata też może zażądać 1.100 :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2006-07-07 19:02:38
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ze zona pracuje, brak opieka dla dziecko ktora tez kosztuje.

    U nas jest odwrotnie ... jesli kobieta pracuje, to znaczy ze stać ją na
    opiekunke ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-07-07 19:16:01
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    stern wrote:

    > dziwni ci amerykanie.
    > logicznie myśląc bez dobrego adwokata też może zażądać 1.100 :D

    Prawo amerykańskie jest strasznie rozczłonkowane ileś tam przepisów jest
    gdzieś tam, a wyjątki i różne zmiany w zupełnie innym miejscu.
    Za cholerę nie da się w tym połapać.
    Bez dobrego adwokata, który przerobił ileś tam przypadków i już wie
    gdzie grzebać, w sądzie zginiesz zanim w ogóle wniosek złożysz.

    Sposób publikacji naszych praw jest o niebo doskonalszy i jest o wiele
    bardziej czytelne.

  • 10. Data: 2006-07-08 09:26:26
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Grzesiex napisał:

    > ale o so chozi??? ;)

    chyba o to zebys nauczyl sie pozadnie cytowac...