  • 11. Data: 2011-03-28 12:44:25
    Temat: Re: prawnicy - skała nie do ruszenia?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil pisze:

    > http://nie.com.pl/art24238.htm

    Przecież to tylko ignorancja dziennikarza. Znieważanie miało niewątpliwy
    związek z wykonywaniami czynnościami i podczas tych czynności. Była to
    reakcja na ogłoszone orzeczenie, na sali sądowej, przed wyproszeniem
    publiczności z sali. Według mnie postępowanie jest OK.

    > http://nie.com.pl/art24553.htm

    Nie do końca rozumiem.
    Ilość zażytego narkotyku ma znaczenie choćby dla wymiaru kary. Więc w
    tym zakresie znów ignorancja dziennikarza. Inna kare dostanie ktoś kot
    zażył jednego skręta a inna ktoś kot zażył jak twierdzi dziennikarz kilo
    koki.
    Ale to przeliczenie jest dziwne. Za mało wiadomości we tym artykule by
    się wypowiadać czy to ma sens czy nie.

    Ale poza tym przeliczyć się pewnie da ci przepisy wcale nie muszą tego
    regulować. Robi to biegły toksykolog.

    > http://nie.com.pl/art24527.htm

    Generalnie racja. Zdarzają się procesy zbyt długotrwałe. Ale to wyjątek.
    Zasada jest raczej taka że procesy odbywają się w rozsądnym terminie.
    Ale co do przyczyn tych długotrwałych procesów to już inna bajka.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-03-28 12:56:38
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Johnson"

    > Mniej więcej.

    Na pewno? Przecież KPC precyzyjnie opisuje kto ma prawo wglądu do akt.

    pozdr

    ety