  • 81. Data: 2020-03-29 17:54:19
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >>Jaki termin waznosci maja maseczki?
    >
    > Nie mam pojęcia.

    Ok, ale trzeba załozyć ze bardzo długą, prawda?
    to co za problem było sie zabezpieczyc i miec zapas? W styczniu nadal nie
    wiedzieli?

    CZym zajmuje sie ta agencja rezerw?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 82. Data: 2020-03-29 18:05:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 16:28, Kris pisze:

    > Nie mam pojęcia.
    > Na dzisiaj wszystkim brakuje
    > Jest kraj w którym rządzący przewidzieli co trzeba i zabezpieczyli stosowną ilość
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?

    Możesz przypomnieć od kiedy premier z ministrem kłamali, że są
    przygotowani? Minister zdrowia i nie będący w końcu7 idiotą p.o.remier
    nie zdawali sobie sprawy, że maseczki i środki ochronne są przydatne w
    czasie epidemii? Więc jak do kurwy nędzy byli przygotowani skoro nie
    mieli nawet głupich maseczek, za to w chuj miału węglowego?

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-03-29 18:11:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Respirator to tak przy okazji dla Budzika był.

    Ja bym sie zdziwił gdyby nie podrozały.
    Cena która podałem to była cena na szybko znaleziona w necie, szpitale
    pewnie i tak kupuja duzo drozsze i bardziej skomplikowane egzemplarze.

    > Taki priv
    > Ale maseczka czy inne rękawiczki?
    > Przewidział ktoś wzrost popytu?

    Kiedy? Bo w styczniu trzeba było przewidziec i kupowac na potege.
    Skoro data waznosci długa to nie ma zadnego ryzyka ze sie zmarnuja bo
    mozna je potem wykorzystac.

    Mozna zadawac pytanie - jakie rezerwy powinnismy miec na taka sytuacje
    kiedy jeszcze nie ma zadnych symptomow...
    Ale w styczniu juz były przeciez.
    W chinach zaczeło sie przeciez w grudniu dziać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 84. Data: 2020-03-29 20:09:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    >? W styczniu nadal nie
    wiedzieli?

    Kurcze, gdzieś tam wyżej pisałem że nikt nie wiedział. Milonerow bam nie przybyło bo
    widać nikt w maski nie zainwestował.

    >CZym zajmuje sie ta agencja rezerw?

    Nie mam pojęcia i w sumie mało mnie to interesuje.

  • 85. Data: 2020-03-29 20:19:50
    Od: g...@g...com

    użytkownik Budzik napisał:

    > Kiedy? Bo w styczniu trzeba było przewidziec i kupowac na potege.

    Inni myśleli podobnie i też chcieli kupować na potęgę? Łot bystrzak!

  • 86. Data: 2020-03-29 20:19:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Możesz przypomnieć od kiedy p>remier z ministrem kłamali, że są przygotowani?

    Mnie o to pytasz? Poszukaj w necie pewnie gdzieś tam odpowiedż znajdziesz

    >Minister zdrowia i nie będący w
    końcu7 7 idiotą p.o.remier
    >nie zdawali sobie sprawy, że >maseczki i środki ochronne są >przydatne w
    >czasie epidemii?

    Ciebie za idiotę nie uważam, siebie zresztą też a kurcze masek nie kupiliśmy wtedy
    żeby teraz je z nadtokrotnym przebiciem sprzedać. Tego nie przewidział NIKT.
    >Więc jak do kurwy nędzy byli
    >przygotowani skoro nie
    >mieli nawet głupich maseczek, za >to w chuj miału węglowego?

    Mnie o to pytasz? Ja ośmiornice za swoją kasę jadam
    O termin wyborow mnie zapytaj jeszcze.
    Pytać możesz.
    Póki co

  • 87. Data: 2020-03-29 20:33:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-29 o 16:28, Kris pisze:

    > Nie mam pojęcia.
    > Na dzisiaj wszystkim brakuje
    > Jest kraj w którym rządzący przewidzieli co trzeba i zabezpieczyli stosowną ilość
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?
    > Co tam kraj, biznes nie przewidział.
    > Skoro biznes nie dał rady to i politykom się nie dziwię.
    > Przciez jeszcze dwa miechy temu maseczek,rękawiczek itp nie brakowało. Więc każdy
    milon zainwestowany wtedy w zakup powyższego (a ponoć jakieś trzyliterowe agencje
    ostrzegały już wtedy) dzisiaj by z 5 mln zysku dał.

    Może i u nas znajdą jakieś schowane w krypcie?
    https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/646818
    4,maseczki-krypta-waszyngton-katedra-koronawirus-cov
    id-19.html

    --
    animka

  • 90. Data: 2020-03-29 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > wiedzieli?
    >
    > Kurcze, gdzieś tam wyżej pisałem że nikt nie wiedział. Miloner?w bam
    > nie przybyło bo widać nikt w maski nie zainwestował.

    Nie mozesz tego wiedziec bo nie masz narzedzi do przeprowadzenia takiej
    analizy.

    > Nie mam pojęcia i w sumie mało mnie to interesuje.

    Rozumiem. Tez mam juz tgo wszystkiego dosc ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 88. Data: 2020-03-29 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik g...@g...com ...

    > Inni myśleli podobnie i też chcieli kupować na potęgę? Łot bystrzak!

    Nie wiem.
    Jakie ma to znaczenie?

    Mamy mało danych ale wyobrazmy sobie taka sytuacje na podstawie tego co
    wiemy:
    - jestes szefem Agencji Rezerw Materiałowych
    - dostajesz informacje ze w chinach w grudniu pojawia sie jakies dziwne
    nowe zapalenie płuc
    - lekarze bardzo szybko zaczynaja porównania do SARS
    - sytuacja bardzo szybko sie rozwija, cała prowincja zostaje zamknieta

    I teraz co mozesz zrobic siedzac w takiej wydawałoby sie bezpiecznej
    Polsce jako szef takiej instytucji:
    - nic (jakos to bedzie)
    - zgromadzic materiałów potrzebnych w normalnej sytuacji na miesiac
    - kupic materiałów potrzebnych na rok i jak nic sie nie wydarzy to
    rotowac nimi tak zeby sie nic nie marnowało. Albo zuzywac przez nastepne
    5 lat...

    Wytłumaczysz mi dlaczego tonami wegla mozna rotowac a wazacymi gramy
    maseczkami nie mozna? Nawet jakby ich było potrzebne 500 milionów...
    zakładajac ze taka maseczka wazy 10gr to 500 milionów maseczek to jest 5
    tysiecy ton? 100 tirów? dobrze licze? Kupowali je wczesniej po 50gr to
    jest 250milionów złotych. Niewiele...

    Widziałem kiedys jak w jednym szpitalu przyjechały słuzby zajmujace sie
    utylizacja leków i min zostało wyrzucone 2 palety nutridrinków.
    Widzac takie marnotrawstwo człowiek zaczyna coraz mniej oczekiwać... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 89. Data: 2020-03-29 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ciebie za idiotę nie uważam, siebie zresztą też a kurcze masek nie
    > kupiliśmy wtedy żeby teraz je z nadtokrotnym przebiciem sprzedać.
    > Tego nie przewidział NIKT.

    Porownujesz nieporownywalne.
    dla ciebie byłoby to spekulacyjne ryzyko.
    dla nich w najgorszym razie przesuniecie w czasie niewielkiego wydatku
    budzetowego - inny poziom ryzyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,