  • 71. Data: 2020-03-29 14:37:12
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Kviat

    > (...)
    >
    > Bo zawsze można ich mieć więcej, a jest okazja.

    Albo ktoś kto ma o tym pojęcie i wie, że w tym szpitalu brakuje
    respiratorów postanowił poprosić o pomoc.

    > Jesteś pewien, że nie poprosili.

    Nic takiego nie napisałem.

    Uważasz, że to jakiś idiota zamieścił ogłoszenie na stronie szpitala i
    zapomniał ze spisu potrzeb usunąć maseczki?

    > Kilka lat temu spotkałem sie z
    > sytuacją, że Fundacja zbierała pieniądze, bo nie było endoprotez dla
    > pacjentów. Potem pacjentom montowali endoprotezy przesłane przez NFZ,
    > ale pieniędzy pacjentom nie zwracali.

    Urzekła mnie ta historia.

    Ja np. spotkałem się z sytuacją, że politycy pis zarabiali na handlu
    ciuchami z PCK.
    Tylko jaki to ma związek?

    > Zauważ, że tam są dwa rachunki. Jeden, to jakiegoś stowarzyszenia.

    Nie jakiegoś. To po pierwsze. Po drugie, jest na oficjalnej stronie
    szpitala.
    A po trzecie jest tam też rachunek szpitala. Przez przypadek to
    pominąłeś, czy tak zwyczajnie ci umknęło?

    > Sądzisz, ze powołali to Stowarzyszenie w związku z COVID-19?

    Nie. Nie sądzę. W przeciwieństwie do ciebie, zamiast rzucać głupimi
    spekulacjami chciało mi się przeznaczyć 3 sekundy na sprawdzenie:
    http://www.krs-online.com.pl/stowarzyszenie-serce-za
    -usmiech-przy-krs-48083.html

    Sądzisz, że powołali stowarzyszenie w 2001 roku ze względu na COVID-19?

    > Wpisz sobie
    > w Google "Prośba o wsparcie w walce z koronawirusem COVID-19" Wyskakuje
    > kilka stron zawsze zbierających środki, oraz kilka szpitali. W tych
    > akurat brakuje?

    I te kilka stron nie dało ci domyślenia, że może agencja rezerw
    miałowych jaje dupy i stąd tyle próśb o pomoc?
    Pewnie wszycy to oszuści i naciągacze, a administratorzy szpitalnych
    witryn internetowych to debile i na swoich stronach zamieszczają numery
    kont oszustów i naciągaczy. Zapewne bez wiedzy dyrekcji szpitali.

    > Nie twierdzę, że w tym wypadku jest to jakieś oszustwo,

    To po co ta dyskusja i głupie sugestie?

    > ale w każdym
    > razie taki apel nie jest dowodem czegokolwiek.

    No pewnie. Dla jaj sobie zamieścili.

    > To nie mój pomysł. Sam napisz.

    Tak, to jest twój pomysł.
    "Brak respiratorów w Polsce, to na szczęście chwilowo mit"

    > Jeszcze lepsze światło dałoby napisanie
    > do kilku innych szpitali, co to nie zbierają akurat z zapytaniem
    > "czemu?". Mają nadmiar? Nie potrzebują? Może mają mniej kreatywne władze.

    Może.
    Widzę, że masz wiele dobrych pomysłów.
    Zawsze możesz zapytać i napisać co ci odpowiedzieli.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2020-03-29 14:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Generalnie trochę racji masz. Ale gdyby miała miliardy tych maseczek
    > na koronocostam a epidemia kraj nasz by ominęla to pewnie Sam byś
    > linkował jak to marnują publiczną kasę. A co do miału- pewien jesteś
    > że się jego zapasy nie przydadzą?

    Jaki termin waznosci maja maseczki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 72. Data: 2020-03-29 14:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > osobę, która po prostu lepiej rokuje? Pytam, bo informacji w necie
    > masa i może w Polsce był taki przypadek.

    Ty pytasz na serio? Przed szczytem zachorowan?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 73. Data: 2020-03-29 14:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > IMHO każdy kawał szmaty na mordce zmniejsza ryzyko zakażenia
    > _innych_ bo jednak wirus sam z siebie nie lata, tylko w areozlu
    > płynów ustrojowych wydzielanych przy kładpaniu mordą - i tu się
    > sprawdzi. Ponieważ wychodzi na to, że można zarażać bezobjawowo, to
    > wniosek, żeby każdy nosił szmatę na mordzie poza domem wydaje się
    > słuszny. Czy pomoże noszącemy - zdania są podzielone.

    I pytanie podstawowe - dlaczego nie było takich zalecen od poczatku.
    Własnie zeby zakrywac usta czymkolwiek podczas kontaktu z innymi.

    bo ja rozumiem, ze gadano ze maseczka nic nie daj bo by sie ludzi rzucili
    wykupili (w sumie i tak sie rzucili) ale własnie jakiekolwiek zakrywanie
    ust zapobiegłoby rozprzestrzenianiu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 75. Data: 2020-03-29 14:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Kieszenie też nie czyste (po kluczach, pieniądzach itd).
    > Telefon i rękawiczki skórzane to przecieram spirytusem z Polmosu.

    Trudno, zarazisz sie w takim razie przez kieszen...
    co z tego ze w kieszeni brudno skoro bedziesz tam trzymac reke a nie
    usta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 76. Data: 2020-03-29 15:01:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 14:39, Budzik pisze:

> [...]
    > wykupili (w sumie i tak sie rzucili) ale własnie jakiekolwiek zakrywanie

    Bo ludzie nie są takimi idiotami jak się władzy wdaje i nie uwierzą, że
    szalik pomaga a maseczka nie.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2020-03-29 16:28:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jaki termin waznosci maja maseczki?

    Nie mam pojęcia.
    Na dzisiaj wszystkim brakuje
    Jest kraj w którym rządzący przewidzieli co trzeba i zabezpieczyli stosowną ilość
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?
    Co tam kraj, biznes nie przewidział.
    Skoro biznes nie dał rady to i politykom się nie dziwię.
    Przciez jeszcze dwa miechy temu maseczek,rękawiczek itp nie brakowało. Więc każdy
    milon zainwestowany wtedy w zakup powyższego (a ponoć jakieś trzyliterowe agencje
    ostrzegały już wtedy) dzisiaj by z 5 mln zysku dał.

    Ps
    Gdzieś tam w innym wątku pisałeś ze respirator kosztuje 25tysi.
    Wczoraj czytałem że 70 tysi
    Ale przyznam że nie weryfikowałem.

  • 78. Data: 2020-03-29 16:48:34
    Od: g...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
    > prawda was wyzwoli od pracy

    Widzę p.Olin aktywny od połowy 2016r. Czemu nie miałeś żadnych "ale"
    np. w 2015r? Dobrze się żyło? Patrzę i Pan jaki fizyk jądrowy.

    Instytut w którym pracujesz miał coś wspólnego z budową PL elektrowni?
    https://twitter.com/pikus_pol/status/123836704317234
    7905

    Żeby nie było żem pisoski troll, zobaczymy ile tych samochodów
    elektrycznych pisy zbudują. Jak nie patrzeć leci już druga kadencja.

  • 79. Data: 2020-03-29 16:56:02
    Od: g...@g...com

    użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > Ps
    > Gdzieś tam w innym wątku pisałeś ze respirator kosztuje 25tysi.

    Wysoka cena = duża prowizja dla wszystkich, dla urzędników również:)
    Ileż to certyfikatów różnistych trza zdobyć, ileż to pozwoleń
    w każdym państwie:)

    To jest zwykły gówniany zasilacz:
    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71p
    JnO5cmPL._SX466_.jpg

    Widzisz ile tam różnistych znaczków? To są różne takie ośrodki
    w różnych państwach które wydają te certyfikaty:)

    Teraz sobie wyobraź ile papierów trza zdobyć aby sprzedać nie jakiś
    gówniany zasilacz do laptopa tylko urządzenie medyczne.
    Teraz wiesz skąd cena 70 tysi za respirator?

  • 80. Data: 2020-03-29 17:15:59
    Od: Kviat

    W dniu 29.03.2020 o 16:56, g...@g...com pisze:

    > Teraz sobie wyobraź ile papierów trza zdobyć aby sprzedać nie jakiś
    > gówniany zasilacz do laptopa tylko urządzenie medyczne.
    > Teraz wiesz skąd cena 70 tysi za respirator?

    Ale co proponujesz w zamian?
    Że szpitale powinny móc używać urządzenia medyczne wyprodukowane przez
    Kazika w garażu?
    Chciałbyś leżeć pod takim respiratorem i modlić się żeby cię prąd nie
    kopnął?

    Pozdrawiam
    Piotr