  • 91. Data: 2020-03-29 22:22:57
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Porownujesz nieporownywalne.
    >dla ciebie byłoby to >spekulacyjne ryzyko.
    >dla nich w najgorszym razie >przesuniecie w czasie >niewielkiego wydatku
    >budzetowego - inny poziom ryzyka

    Kurcze NIKT dużymi literami napisałem wczesniej. Nieprzypadkowo
    Zrozumiesz w końcu?

  • 92. Data: 2020-03-29 22:45:07
    Od: Kviat

    W dniu 29.03.2020 o 22:22, Kris pisze:

    > Kurcze NIKT dużymi literami napisałem wczesniej. Nieprzypadkowo
    > Zrozumiesz w końcu?

    Jak nikt?
    To za co oni biorą pieniądze, wynagrodzenie z moich podatków, skoro
    wiedzieli wcześniej niż inni co się dzieje?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 93. Data: 2020-03-29 23:14:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak nikt?
    Kto?

    >To za co oni biorą pieniądze,
    >wynagrodzenie z moich podatków, >skoro
    >wiedzieli wcześniej niż inni co >się dzieje?

    Mnie pytasz.
    Moja odpowiedż:
    Nie mam pojęcia a chętnie bym się dowiedział.

  • 94. Data: 2020-03-30 06:06:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 20:19, Kris pisze:

    > Ciebie za idiotę nie uważam, siebie zresztą też a kurcze masek nie kupiliśmy wtedy
    żeby teraz je z nadtokrotnym przebiciem sprzedać. Tego nie przewidział NIKT.

    Czy aby na pewno? We wszystkich krajach sprzęt ochronny w szpitalach
    zakaźnych kończył się gdzieś tak przy trzecim pacjencie? Wszystkie kraje
    UE nie przystąpiły do unijnego mechanizmu przetargu i zakupów, czego
    skutkiem jest, że muszą teraz na rynku konkurować z UE? Niemcy importują
    pacjentów, więc chyba jakiś tam sprzęt jednak mają?

    > Mnie o to pytasz? Ja ośmiornice za swoją kasę jadam

    Przestań już o osmiarniczkach. Za kasę przewaloną przez pis możnaby
    kupić miliony ton ośmiorniczek.

    > O termin wyborow mnie zapytaj jeszcze.
    > Pytać możesz.
    > Póki co

    To po co piszesz, skoro się potem denerwujesz, jak ktoś zapyta o szczegóły?

    --
    Shrek

  • 95. Data: 2020-03-30 06:09:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 23:14, Kris pisze:
    > Kto?

    NIemcy?

    --
    Shrek

  • 96. Data: 2020-03-30 09:07:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29-03-2020 o 16:56, g...@g...com pisze:
> [...]
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?
    milon zainwestowany wtedy w zakup powyższego (a ponoć jakieś trzyliterowe agencje
    ostrzegały już wtedy) dzisiaj by z 5 mln zysku dał.

    > Wysoka cena = duża prowizja dla wszystkich, dla urzędników również:)
    > Ileż to certyfikatów różnistych trza zdobyć, ileż to pozwoleń
    > w każdym państwie:)
    >

    > To jest zwykły gówniany zasilacz:
    > https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71p
    JnO5cmPL._SX466_.jpg

    > Widzisz ile tam różnistych znaczków? To są różne takie ośrodki
    > w różnych państwach które wydają te certyfikaty:)

    Cześć ro mogą być certyfikaty, ale większość to deklaracje zgodności.
    Certyfikat może być ale nie musi, w zależności co to. Certyfikat przy
    niektórych deklaracjach może być co najwyżej "dupochronem". Same
    certyfikaty wymagane są w nielicznych przypadkach i znaczek rzadko to
    oddaje.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 97. Data: 2020-03-30 11:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przestań już o osmiarniczkach. Za kasę przewaloną przez pis możnaby
    >kupić miliony ton ośmiorniczek.

    Co by nie mowic, to za PiS sie pieniadze na 500+ znalazly, a wczesniej
    "nie ma budzecie".
    Wiec na co przewalali, jesli osmiorniczki nieistotne ?

    Z drugiej strony na tych tasmach to o jakis wielkich przewalach nie
    slychac.
    Komus tam zona dentystka zapomniala ie rozliczyc z fiskusem, ktos z
    rodzina na Karaiby w delegacje polecial ... PO to nawet krasc nie
    potrafilo ? :-)

    J.

  • 98. Data: 2020-03-30 11:36:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29-03-2020 o 18:05, Shrek pisze:

    > Możesz przypomnieć od kiedy premier z ministrem kłamali, że są
    > przygotowani? Minister zdrowia i nie będący w końcu7 idiotą p.o.remier
    > nie zdawali sobie sprawy, że maseczki i środki ochronne są przydatne w
    > czasie epidemii? Więc jak do kurwy nędzy byli przygotowani skoro nie
    > mieli nawet głupich maseczek, za to w chuj miału węglowego?

    widziałem mema:

    https://img.joemonster.org/mg/albums/022020/main_02o
    bywatele_dajcie_g_os~1.jpg

    czyli wg tego to nie musiało być kłamstwo, dla rządu wystarczy....

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 99. Data: 2020-03-30 11:45:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 30-03-2020 o 11:25, J.F. pisze:
> [...]
    > "nie ma budzecie".
    > Wiec na co przewalali, jesli osmiorniczki nieistotne ?

    hmm ale zniknęły z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
    podniosły się podatki, pojawiło się trochę nowych, inflacja (ukryty
    podatek od oszczędności w walucie kraju) zaczęła szaleć...

    więc nie nie znalazły się pieniądze na 500+ (które moim zdaniem jest
    niedobrym systemem, bo nawet jakby pieniądze było, to powinny być
    wydawane inaczej w bardziej motywujący do rozwoju sposób)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 100. Data: 2020-03-30 12:03:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >hmm ale zniknęły z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
    >podniosły się podatki,

    Kiedy sie wlasnie nie podniosly,

    >pojawiło się trochę nowych,

    znikomo jakos

    >inflacja (ukryty podatek od oszczędności w walucie kraju) zaczęła
    >szaleć...

    Inflacja owszem.
    Na ile to ukryty podatek ... i czy aby na pewno rzad go zabiera ?

    >więc nie nie znalazły się pieniądze na 500+ (które moim zdaniem jest
    >niedobrym systemem, bo nawet jakby pieniądze było, to powinny być
    >wydawane inaczej w bardziej motywujący do rozwoju sposób)

    Zalezy do czego maja motywowac :-)
    Dzieci tez sa wazne, bo kto wam/nam pomoze na starosc, przeciez nie
    opiekuncze panstwo :-)

    Zmotywujemy do dzieci co w przyszlosci zaowocuje w ZUS, w PKB, w
    imigrantach - tzn w ich braku ...

    J.