  • 141. Data: 2020-03-31 23:31:09
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 18:48:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bo pis nie tyle ma szczęście, co dochodzi do władzy właśnie przez
    > obietnice rodzdawnictwa w prosperity.

    Obiecywac to moze i w kryzysie :-)

    > Rostowski był w kryzysie globalnym (i trzeba przyznać, że polska go
    > świetnie przeszła) a pinokio na górce. Pinokia ocenimy za 10 lat -
    > zobaczymy jak teraz sobie poradzi, choć startował ze znacznie lepszej
    > pozycji startowej. Ale obawiam się, że wincent był o klasę lepszy.

    Ale ja o 2015. Vincent mowi, ze absolutnie nie ma pieniedzy,
    Mateusz pokazuje, ze jednak sa.

    > Akurat szarogęsili się wszyscy po kolei. Natomiast najbardziej AWS (TKM)
    > i potem pisiory.

    > Przecież oni zrobili tam najazd hunów. A to co się tam działo wcześniej
    > - powiem ci, że nic chwalebnego, ale też żadna gruba afera, zwłaszcza w

    Ale nie mowie o grubej aferze - ale chocby to, ze w sluzbowa delegacje
    polecial z cala rodzina, to sie nadaje na pociagniecie sprawy ...

    > porównaniu z obajtkami, glonajadami i glapińskiego, misiewiczami itp.

    A o co chodzi z Misiewiczem ?
    Podpadl wszystkim, ale w zasadzie za co ?

    Obajtek i Glapinski - podobnie, o co tu chodzi ?

    J.

  • 142. Data: 2020-03-31 23:55:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2020 o 23:31, J.F. pisze:

    > Obiecywac to moze i w kryzysie :-)

    Może aż tak głupi to ludzie jednak nie są. A może miał rzeczywiście
    farta. Jak dla mnie populiści zwyciężają zwykle jak jest dobrze (albo
    tragicznie).

    > Ale ja o 2015. Vincent mowi, ze absolutnie nie ma pieniedzy,
    > Mateusz pokazuje, ze jednak sa.

    Właśnie powiedziano sprawdzam. Wolałbym teraz mieć wincenta.

    > Ale nie mowie o grubej aferze - ale chocby to, ze w sluzbowa delegacje
    > polecial z cala rodzina, to sie nadaje na pociagniecie sprawy ...

    Szczerze - nie wiem czy takie rzeczy się nagminnie zdarzały. A jeśli już
    to czy tym znanym.

    > A o co chodzi z Misiewiczem ?

    A pamiętasz określenie "misiewicze? No i na peło nic nie znaleźli a jego
    akurat zamknęli. Więc jak to?

    > Podpadl wszystkim, ale w zasadzie za co ?
    >
    > Obajtek i Glapinski - podobnie, o co tu chodzi ?

    No to jak o nic, to na peło więcej nie znajdą - i dlatego jest w temacie
    cisza.

    --
    Shrek

  • 143. Data: 2020-04-01 00:06:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 23:55, Shrek pisze:

    > Właśnie powiedziano sprawdzam. Wolałbym teraz mieć wincenta.

    Teraz to nie wiem, ale zamiast Wincenta na piedestale postawiłabym
    profesora Kołodkę.

    --
    animka

  • 144. Data: 2020-04-01 03:24:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 23:55:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > Może aż tak głupi to ludzie jednak nie są.

    A czemu nie ..

    > A może miał rzeczywiście
    > farta. Jak dla mnie populiści zwyciężają zwykle jak jest dobrze (albo
    > tragicznie).

    Zeby poprzednicy przegrali, to nie moze byc zbyt dobrze

    > Właśnie powiedziano sprawdzam. Wolałbym teraz mieć wincenta.

    Ale wincent nie mowil, ze trzeba oszczedzac na trudne czasy, tylko ze
    nie ma pieniedzy w budzecie :-)

    > Szczerze - nie wiem czy takie rzeczy się nagminnie zdarzały. A jeśli już
    > to czy tym znanym.

    Raczej tym z drugiej linii ... ale bylo na tasmach :-)

    > A pamiętasz określenie "misiewicze?

    Pamietac to pamietam, ale uzasadnienia to nie widzialem :-)

    > No i na peło nic nie znaleźli a jego
    > akurat zamknęli. Więc jak to?

    Ale zwolnili ... wiec jak to ? :-)

    > No to jak o nic, to na peło więcej nie znajdą - i dlatego jest w temacie
    > cisza.

    Ale Glapinski jest samorzadny i niezalezny, a Obajtek jest prezesem
    polpanstwowej, a nawet cwiercpanstwowej firmy, wiec o co chodzi ?

    J.

  • 145. Data: 2020-04-01 06:59:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 03:24, J.F. pisze:

    > A czemu nie ..

    Bo jak podejdzie do ciebie żul na ulicy bez grosza, to raczej nawet
    pisior nie uwierzy, że da mu darmowe mieszkanie, elektryczny samochód i
    500PLN co miesiąc?

    > Zeby poprzednicy przegrali, to nie moze byc zbyt dobrze

    Niezupełenie - w większości systemów zmieniają się co kadencje, dwie ,
    max trzy.

    > Ale wincent nie mowil, ze trzeba oszczedzac na trudne czasy, tylko ze
    > nie ma pieniedzy w budzecie :-)

    I zapewne miał rację. Mnie na przykład "stać" na porsze czejena, ale nie
    mam na niego pieniędzy. Który ja byłby lepszym "ministrem finansów" -
    ten który został dzisiaj z porsze i ratą lizingową 3k czy ten który
    zostałby z oszczędnościami pozwalającymi nominalnie przeżyć rok bez pracy?

    > Raczej tym z drugiej linii ... ale bylo na tasmach :-)

    No widać to max pisich mozliwości - a mają do dyspozycji, żeby takie
    fakty znaleźć całe państwo od pięciu lat.

    > Pamietac to pamietam, ale uzasadnienia to nie widzialem :-)

    Najazd różnej menażerii bez kompetencji i za różne zasługi dla
    szefostwa. Na przykład z wątkiem pracy za seks;)
    > Ale zwolnili ... wiec jak to ? :-)

    No to gdzie była afera -tam gdzie nie zamknęli, bo przez pięć lat grama
    dowodu nie znaleźli?

    > Ale Glapinski jest samorzadny i niezalezny, a Obajtek jest prezesem
    > polpanstwowej, a nawet cwiercpanstwowej firmy, wiec o co chodzi ?

    Właśnie przez takie pytania peło przerżneło wybory.

    --
    Shrek

  • 146. Data: 2020-04-01 09:49:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 31-03-2020 o 23:31, J.F. napisał:

    > Ale ja o 2015. Vincent mowi, ze absolutnie nie ma pieniedzy,
    > Mateusz pokazuje, ze jednak sa.

    Ale jak właśnie życie zweryfikowało, Mateusz kłamał, bo pieniędzy nie
    było, wziął na kredyt i zabrał pieniądze z innyych potrzebnych funduszy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 147. Data: 2020-04-01 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Przy tak nieodpowiedzialnym społeczeństwie jakie mamy?
    > Nic.

    W jakim sensie nic? Zrezygnować z wszelkich obostrzen i puscic
    spoleczenstwo na głeboka wode?

    > Pozatym to wszystko co było w poście Olina.

    Czyli wiecej testów? Czy coś jeszcze Olin proponował?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 148. Data: 2020-04-01 13:18:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Europie Zachodniej też brakuje masek.
    To upadek brukselki.

    -----
    > Tak się składa, że żadnych zapasów nie ma, a w szpitalach maseczek brakuje, w tym w
    nowotarskim, co dało początek niniejszemu

  • 149. Data: 2020-04-01 13:26:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Numer polega na tym, że skośni to ukrywali jak długo się dało.
    A gdyby skośni nie ukryli, to reszta świata byłaby na epidemię lepiej przygotowana.

    -----

  • 150. Data: 2020-04-01 14:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Numer polega na tym, że skośni to ukrywali jak długo się dało.
    > A gdyby skośni nie ukryli, to reszta świata byłaby na epidemię
    > lepiej przygotowana.

    Mowisz tak bo nie pamietasz chronologii u nas, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"