    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <5e80c764$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5e817052$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e81baf3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e822d6e$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e831bcf$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e837441$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gaxsxux0alko.babh5tuclci$.dlg@40tude.net>
    <5e83bc53$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 1 Apr 2020 03:24:38 +0200

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 23:55:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > Może aż tak głupi to ludzie jednak nie są.

    A czemu nie ..

    > A może miał rzeczywiście
    > farta. Jak dla mnie populiści zwyciężają zwykle jak jest dobrze (albo
    > tragicznie).

    Zeby poprzednicy przegrali, to nie moze byc zbyt dobrze

    > Właśnie powiedziano sprawdzam. Wolałbym teraz mieć wincenta.

    Ale wincent nie mowil, ze trzeba oszczedzac na trudne czasy, tylko ze
    nie ma pieniedzy w budzecie :-)

    > Szczerze - nie wiem czy takie rzeczy się nagminnie zdarzały. A jeśli już
    > to czy tym znanym.

    Raczej tym z drugiej linii ... ale bylo na tasmach :-)

    > A pamiętasz określenie "misiewicze?

    Pamietac to pamietam, ale uzasadnienia to nie widzialem :-)

    > No i na peło nic nie znaleźli a jego
    > akurat zamknęli. Więc jak to?

    Ale zwolnili ... wiec jak to ? :-)

    > No to jak o nic, to na peło więcej nie znajdą - i dlatego jest w temacie
    > cisza.

    Ale Glapinski jest samorzadny i niezalezny, a Obajtek jest prezesem
    polpanstwowej, a nawet cwiercpanstwowej firmy, wiec o co chodzi ?

    J.