  • 61. Data: 2010-07-01 18:19:38
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0im18$6fj$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Znów ci się udało, pech. Możesz już wracać do piaskownicy.
    Cienizna.
    Nawet jak na ciebie.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-07-01 18:38:23
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Normalnie zaprosiłbym Cię na wybory, ale w sumie sam nie idę - po co
    > wybierać spośród dwóch socjalistów. Szkoda że dopiero w takich
    > ektremalnych sytuacjach ludzie przekonują się jak bardzo są okradzani. Mam
    > nadzieję, że już na nikogo z SLD-PSL-PO-PIS nie zagłosujesz?

    liwiusz, ty niepoprawny optymisto i łatfowierny zjadaczu kiełbasy
    wyborczej!:O)
    od kiedy to w polsce mamy uczciwe wybory?:O)
    od kont pamiętam to wyniki wtboruf dawno były ustawione pod stołem i tak
    jest dzisiaj i nie zanosi się na to żeby w pszyszłości się coś zmieniło!:O(
    "ludziom" się mówi sondażami na kogo mają głosowaćten ciemny motłoch idzie
    na ten teatszyk:O(
    do niego nie miej pretencji bo nie miało to żadnego znaczenia na kogo
    zagłosował, pretensje miej do siebie i tych co się ta te pseudo wybory godzą
    i nic nie robią żeby ten stan żeczy zmienić!:O)

  • 63. Data: 2010-07-01 18:59:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Pa pa5merf pisze:

    > liwiusz, ty niepoprawny optymisto i łatfowierny zjadaczu kiełbasy
    > wyborczej!:O)
    > od kiedy to w polsce mamy uczciwe wybory?:O)

    W tych wyborach szczególnie rozśmieszył mnie taki "szczegół":

    http://wyborcza.pl/1,91446,8063535,Sprawa_wyborow_w_
    Brukseli___do_prokuratury_rejonowej.html

    I gdzie jak gdzie - w Brukseli! ;)

> [...]
    > godzą
    > i nic nie robią żeby ten stan żeczy zmienić!:O)

    Nie trzeba nawet fałszować wyborów, wystarczy wystawić kilku "swoich"
    kandydatów, poudawać, że się czymś różnią, resztę kandydatów przemilczeć
    w mediach.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2010-07-01 19:51:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0ioj1$eqi$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    Ty już naprawdę wstydu nie masz, żeby z tym czymś rozmawiać???

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2010-07-01 21:09:47
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 20:18, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i0ildn$46h$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>

    > Nic nie rozumiesz..
    > Gdy będziesz nagabywał parkujących pod hipermarketem (co warto by się
    > stało) przypomnij sobie swoje posty.

    Nieładnie życzyć komuś źle :) A poza tym to źle dobrany argument - pod
    hipermarketami 90% nagabujących to zwykłe żule którym się nie chce
    pracować ale wypić to i owszem.
    Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz. Państwo solidarne jakoś do mnie
    nie trafia, gdy płacąc koszmarny haracz na NFZ do dentysty muszę iść i
    tak prywatnie, tak samo zresztą jak do zwykłego lekarza w ramach
    opłacanego z pensji prywatnego abonamentu medycznego.

    --
    MZ

  • 66. Data: 2010-07-01 21:19:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości MZ" <"mcold0[wyt] <n...@...co.pl> pisze:

    > Nieładnie życzyć komuś źle :)
    Dlaczego?

    > A poza tym to źle dobrany argument - pod
    > hipermarketami 90% nagabujących to zwykłe żule którym się nie chce
    > pracować ale wypić to i owszem.
    Przeprowadziłeś w tej materii udokumentowane badania?
    Czy tak sobie tylko pieprzysz?

    > Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz.
    Co z tymi co sobie bez własnej winy nie zdążyli w ogóle posłać?

    > Państwo solidarne jakoś do mnie nie trafia
    Nie moja wina.
    Ale ty do niego będziesz próbował trafić jak ci na operację ratującą życie
    kogoś bliskiego albo własne zwyczajnie kasy nie starczy.
    Czy może będziesz niepokoił wówczas ludzi w ich domach pod wieczór i
    okazywał zalaminowaną karteczkę?

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2010-07-01 21:47:36
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 23:19, Jotte pisze:

    > Dlaczego?
    Jeśli nie wiesz to i tak nie zrozumiesz.

    > Przeprowadziłeś w tej materii udokumentowane badania?
    > Czy tak sobie tylko pieprzysz?

    A co tu badać, wystarczy raz w tygodniu robić zakupy w hipermarkecie.
    Powiedzmy, że pieprzę z własnego wieloletniego doświadczenia, wystarczy?

    > Co z tymi co sobie bez własnej winy nie zdążyli w ogóle posłać?
    Fundacje, fundusz typu PFRON?

> [...]
    > życie kogoś bliskiego albo własne zwyczajnie kasy nie starczy.
    > Czy może będziesz niepokoił wówczas ludzi w ich domach pod wieczór i

    Ujmę to tak: gdybym kasę którą pompuję od lat co miesiąc w ten system
    odkładał na takie właśnie okazje, to uwierz, stać by mnie było na
    dowolną operację jaka byłaby potrzebna. Postawmy sprawę jasno: w tym
    kraju ciągle się niektórym wydaje że "się należy". Woda zalała, to "się
    należy, państwo ma pomóc" a na pytanie dlaczego się nie ubezpieczyli -
    panie a kto to mógł przewidzieć, poza tym to kosztuje. A inni płacą co
    roku ubezpieczenie żeby bank nie zerwał umowy kredytowej. Albo
    zwyczajnie jednak rozumieją, że ubezpieczenie właśnie jest od takich
    nieprzewidzianych akcji. Z innej beczki: mieszkania komunalne i krzyk,
    że nie można odziedziczyć, że czynsze podnoszą. Że nie płaci czynszu, bo
    nie stać, ale do mniejszego się nie przeprowadzi bo to "się należy". A
    inni harują jak woły z perspektywą spłacania co miesiąc rat kredytu
    przez najbliższe 30 lat i jakoś nie krzyczą, że się należy. Nic się nie
    należy, na wszystko trzeba sobie zapracować. Jak ktoś umie to głową, jak
    ma warunki to czym innym, jak nie ma warunków to "tymi ręcyma". Nie
    można mieć ciastka i zjeść ciastka. Powszechny dobrobyt to utopia. Tak
    wychwalane USA to kraj kontrastów jakich nie uświadczysz nawet w Rosji.
    Zresztą widać co się dzieje, gdy Obama próbuje wprowadzić system
    powszechnej opieki zdrowotnej. Tam tego od lat nie było i ludzie jakoś
    żyli. Zawsze będą biedni i bogaci i nic tego nie zmieni. Janosika
    powiesili na haku a rewolucja się nie sprawdziła. Jeszcze jakieś pytania?
    --
    MZ

  • 68. Data: 2010-07-01 21:58:08
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Jedyne co płacenie ZUS może dać, to długotrwała opieka szpitalna i
    > operacje - to prywatnie kosztuje potworną kasę - no chyba, że można sie
    > prywatnie ubezpieczyć na wypadek konieczności leczenia.

    W tym właśnie sedno, te nasze składki to idą głównie na poważne szpitalne
    leczenie, które z wiekiem jest całkiem częste oraz dopłaty do leków. Na same
    etaty lekraskie to idzie nie tak dużo.

  • 69. Data: 2010-07-01 22:00:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 23:58, Zygmunt pisze:

    > W tym właśnie sedno, te nasze składki to idą głównie na poważne szpitalne
    > leczenie, które z wiekiem jest całkiem częste oraz dopłaty do leków. Na same
    > etaty lekraskie to idzie nie tak dużo.

    Obawiam się, że tylko częściowo masz rację. Zastanów się, ile z tych
    składek idzie na "marmurowe schody" i wszechobecną biurokrację i pensje
    z-ców kierowników, z-ców z-ców kierowników itd. A wystarczyłby dobrze
    zrobiony (nie mylić produktem na P. w wiadomej firmie na Z.) system
    informatyczny.

    --
    MZ

  • 70. Data: 2010-07-01 22:11:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zygmunt pisze:

    > W tym właśnie sedno, te nasze składki to idą głównie na poważne szpitalne
    > leczenie, które z wiekiem jest całkiem częste oraz dopłaty do leków. Na same
    > etaty lekraskie to idzie nie tak dużo.

    O naiwności ... Koszty osobowe to pewnie z 80-90%.

    --
    @2009 Johnson