  • 291. Data: 2019-06-13 20:28:20
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d028a6e$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.06.2019 o 11:16, J.F. pisze:

    >Z zeznań opiekuna wynika, że dzieciak go strzelił z liścia. Z zeznań
    >dzieciaka wynika, że wprost znokautował opiekuna;)

    Czyli dzieciak wyrosniety i nowoczesny a opiekun nie mial kwalifikacji
    :-)

    Zaraz ... jaki nowoczesny, to przeciez musialobyc jeszcze w ubieglym
    wieku, dzieciaki takie pyskate chyba jeszcze nie byly, a prawo ich
    tylkow nie chronilo :-)

    J.

  • 292. Data: 2019-06-13 20:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 13.06.2019 o 14:30, J.F. pisze:

    >NIe chcę tego słuchać:P

    Elektryka prad nie tyka :-P

    J.

  • 293. Data: 2019-06-13 21:19:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 20:28, J.F. pisze:

    > Czyli dzieciak wyrosniety i nowoczesny a opiekun nie mial kwalifikacji :-)

    Blisko prawdy.

    > Zaraz ... jaki nowoczesny, to przeciez musialobyc jeszcze w ubieglym
    > wieku, dzieciaki takie pyskate chyba jeszcze nie byly, a prawo ich
    > tylkow nie chronilo :-)

    Bo to rodzic był a nie pedagog. Gówniarza wyprostował facet od ZPTów potem.

  • 294. Data: 2019-06-13 21:19:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 20:49, J.F. pisze:

    > Elektryka prad nie tyka :-P

    Kolega po fachu?

  • 295. Data: 2019-06-13 21:25:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Blisko prawdy.

    >Bo to rodzic był a nie pedagog. Gówniarza wyprostował facet od ZPTów
    >potem.

    Rodzic tez moze miec ciezka, robotnicza reke, albo staz w OR/ZO/MO,
    ale to opery to pewnie jakiegos inteligencika wyslali :-)

    Ale mnie ten gowniarz dziwi ... wtedy jeszcze powinni miec jakis
    szacunek
    (do paska :-))

    J.

  • 296. Data: 2019-06-14 06:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 21:25, J.F. pisze:

    > Rodzic tez moze miec ciezka, robotnicza reke, albo staz w OR/ZO/MO,
    > ale to opery to pewnie jakiegos inteligencika wyslali :-)

    Tak było:P

    > Ale mnie ten gowniarz dziwi ... wtedy jeszcze powinni miec jakis szacunek
    > (do paska :-))

    Współecześnie nazwalibyśmy go patolem.

    Shrek

  • 297. Data: 2019-06-15 02:28:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie jestem pewny, czy jak mnie jebło, to znałem już JFa:P Gorzej że on
    > coś z amperomierzem sprawdzał i chyba coś popieprzył na szczęście, bo z
    > opisu to go po prostu jebnąć powinno:P

    Myślałem, że to było o tej części, gdzie spieraliście czy wywali
    różnicówkę czy nie wywali, i sprowokowany przez JFa postaanowiłeś
    przeprowadzić dowód :)

    --
    Marcin