  • 91. Data: 2019-05-29 01:09:32
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale w wypadku zabójstwa masz twardy dowód - zwłoki.

    Dobra misiu - nie kombinuj. Pedofilia jest ścigana z urzedu czy nie?
    Coraz bardziej mnie przerażasz, biorąc pod uwagę, że poniekąd jesteś
    elitą wśród policjantów.

    Shrek

  • 92. Data: 2019-05-29 01:26:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na zasadzie ryzyka i zasad praworządności, a i to cywilnie.

    No cywilnie.

    > Ale musi być
    > do tego konkretna ustawa.

    NIe wydaje mnie się. Zastanówmy się - poszukajmy czegoś niszowego, żeby
    raczej nie było ustawy na ten temat. O dajmy na to geodeta - zatrudniasz
    firmę żeby ci zbudowali nie wiem - park wodny. Geodeta się piedolnął i
    postawili lustrzane odbicie i co - nikt nie odpowiada - odpowiada przed
    tobą generalny wykonawca, przed generalnym podwykonawca zatrudniający
    geodetę. A ty nawet nie musisz znać jego nazwiska tylko ściągasz z
    ubezpieczenia GW. Albo jak nie dajboże jest ustawa o geodetach, to może
    być różdżkarz czy jak tam się pisze faceta kijem;)

    Shrek

  • 93. Data: 2019-05-29 01:29:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli uważasz, że on jednak został przez Policję zgwałcony?

    Jestem prawie pewny, że gdyby to przełożony zgwałcił w miejscu pracy
    podwładnego, to istnieje spora szansa na odszkodowanie od firmy. No
    chyba że chodzi o policjantów, to nie ma mowy o gwałcie, co najwyżej
    przekroczenie uprawnień;)

    Shrek

  • 94. Data: 2019-05-29 06:48:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Czyli uważasz, że on jednak został przez Policję zgwałcony?

    Ja pindole, niezłe są te dyskusje. Ale też tyle postów od tylu tygodni i
    zero nawiązania do Hitlera.

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2019-05-29 06:49:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-28, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    ><ironia> Policja nie musi niczego donosić bo gwałcący i gwałcony
    > policjant są już gruntownie wprowadzeni w sprawę. </ironia>

    Ale nie jako policjanci.

    --
    Marcin

  • 96. Data: 2019-05-29 07:17:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja pindole, niezłe są te dyskusje. Ale też tyle postów od tylu tygodni i
    > zero nawiązania do Hitlera.

    NIe ten wątek. Ten ma dopiero pięć dni. Też się dziwię - wydawałoby się,
    że sprawa jest jasna - wiesz o wykorzystywaniau dzicka, to masz oboiązek
    powiadomienia organów. A tu jak filip z konopi wyskakuje policjant i
    dyskutuje, czy w kontekście obowiązku powiadomienia pedofilia jest
    ścigana z urzędu. Raka można dostać.

    Shrek

  • 97. Data: 2019-05-29 07:40:21
    Od: Kviat

    > Serial pt. "Ksiądz Mateusz", to niby taka bajka, ale czasem są tam fajne
    > aspekty przemycane. Co ma zropbić ksiądz, który dowie się podczas
    > spowiedzi świętej o planowanym zabójstwie?

    Rzeczywiście, fajny aspekt. A jaki dylemat! Normalnie nie do
    rozwiązania. (ironia)

    Jak to co ma zrobić? To co każdy przyzwoity człowiek.

    Ale zaciekawiłeś mnie. Co zrobił w serialu?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2019-05-29 07:53:06
    Od: Kviat

> [...]
    > organizowanych przez Kościół, to Kościół by za to odpowiadał cywilnie.
    > Ale jeśli czyni to jako nauczyciel, to fakt, że jest księdzem nie ma
    > większego znaczenia, bo odpowiada szkoła.
    >
    > Teraz pozostaje pytanie, na ile to, co robi ksiądz poza terenem kościoła
    > i w trakcie czynności niezwiązanych z posługą kapłańską, ma związek z
    > Kościołem. Nie twierdzę, że nie ma, ale w każdym razie nie jest to
    > oczywiste i wymaga zbadania każdego przypadku z osobna. Nie można a'
    > priori założyć, że ksiądz zawsze działa w ramach działalności Kościoła.

    Zaraz, zaraz. To się kupy nie trzyma.
    Czyli jak ksiądz nie zgwałcił dziecka podczas mszy, albo podczas chrztu,
    tylko przed, albo po, to wszystko w porządku? Można powiedzieć, że
    zrobił to nie w ramach kościoła?
    To ksiądz jest księdzem tylko w trakcie posługi kapłańskiej, a nie całą
    dobę?
    Dziwne, że jeszcze nie wpadli na to, że celibat ich też obowiązuje tylko
    podczas posługi kapłańskiej.

    I co z tymi na etatach w urzędach i szpitalach? Dlaczego etat, a nie
    umowa-zlecenie na pół godziny, gdy chory pacjent wezwie go na pół
    godziny posługi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 99. Data: 2019-05-29 08:08:56

    Taka była linia obrony.

    -----

  • 100. Data: 2019-05-29 08:10:53

    Nie takie rzeczy się opowiada dla kasy i/lub "sławy".

    -----